Kasacje w 2008 roku

Dyskusje o wagonach skasowanych i przeznaczonych do kasacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
dombia
Posty: 326
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:22
Kontakt:

Kasacje w 2008 roku

#1 Post autor: dombia » 05 sty 2008, 12:54

No to tutaj wpisujemy z jakimi wagonami się pożegnaliśmy w 2008 roku...

Pomyśleć że za 12 miesięcy poniżej będzie mnóstwo postów... eh

Pozdrawiam, DB

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#2 Post autor: Peter » 05 sty 2008, 19:00

Póki co trzeba jeszcze uporządkować parę spraw z zeszłorocznymi kasacjami. ;)
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#3 Post autor: DW » 22 lut 2008, 21:32

Z Będzina w tym roku ma zostać skreślonych co najmniej 5 wozów.
Są to:
- uczestniczące w zderzeniu czołowym (Sosnowiec, sierpień 2007) wagony #325 oraz #576 (jednak zrezygnowano z jego naprawy ze względu na duża skalę uszkodzeń :( )
- wagony będące w ruchu liniowym, lecz o słabym stanie technicznym (prawdopodobnie będą to tylko wagony typu 105N): #538 oraz prawdopodobnie któreś z pozostałych zaczynających się na "5" (#515, #536 lub #539).
Według mnie na pewno powinien pójść #536, a jaki będzie drugi to zobaczymy.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#4 Post autor: R_G » 22 lut 2008, 21:58

To że #325 pójdzie do kasacji jest pewne, #576 ma iść niewiedzieć czemu (wydaje mi się że można by wyremontować), ale nie wydaje mi się żeby skasowali liniowca.
Już na pewno nie #539!!!!
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#5 Post autor: Peter » 22 lut 2008, 22:02

Wagonem #536 miałem raczej nieprzyjemność jechać. No cóż, przypuszczałem, że Będzin zechce pokasować swoje ostatnie 105N (tzn. #448, #452, #515, #536, #538, #539). To jest tylko kwestia czasu. :-|
Ostatnio zmieniony 22 lut 2008, 22:05 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#6 Post autor: luki » 22 lut 2008, 22:04

Mika0005 pisze:To że #325 pójdzie do kasacji jest pewne
Z perspektywy TŚ - tak na 100%. Ale Modertrans miał ochotę go zrobić ;)
Mika0005 pisze:#576 ma iść niewiedzieć czemu (wydaje mi się że można by wyremontować)
Już napomkłem o tym w "rozbitych stopiatkach, i ty w sumie też, nie wiem czemu tutaj zaś o tym piszemy ;)
Po za tym nie wiedzieć :-P
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#7 Post autor: DW » 22 lut 2008, 22:10

Mika0005 pisze:To że #325 pójdzie do kasacji jest pewne, #576 ma iść niewiedzieć czemu (wydaje mi się że można by wyremontować), ale nie wydaje mi się żeby skasowali liniowca.
Już na pewno nie #539!!!!
#325 też by można było wyremontować, ale raczej w obu przypadkach byłoby to nieopłacalne.
Wagony, które jeżdża liniowo i nie są uszkodzone w sposób uniemożliwiający jazdę również są kasowane. Przykładem sa np. wagony #444 i #516 skasowane w 2006 r. Co ciekawe #516 jeździł nawet następnego dnia PO skreśleniu ;) (w TŚ wszystko możliwe :P )

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#8 Post autor: R_G » 22 lut 2008, 22:12

luki pisze:Już napomkłem o tym w "rozbitych stopiatkach, i ty w sumie też, nie wiem czemu tutaj zaś o tym piszemy
Po za tym nie wiedzieć
Tu piszemy o #576 dlatego że wg najnowszych informacji ma on iść w tym roku do kasacji/i tylko mówię że szkoda :/
A co do tego 'nie wiedzieć' pisanego rozłącznie to wierzę na słowo, bo sprawdzałem w słowniku przed chwilką, ale nie znalazłem. :D PZDR
DW pisze:Co ciekawe #516 jeździł nawet następnego dnia PO skreśleniu (w TŚ wszystko możliwe )
dobre :D
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#9 Post autor: Boguś » 23 lut 2008, 22:59

Już kiedyś wspomniałem, że przebudowa #575 na solówkę była gwoździem do trumny #576.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#10 Post autor: R_G » 23 lut 2008, 23:00

Można powiedzieć że prorok z Ciebie ;)
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#11 Post autor: Peter » 24 lut 2008, 08:17

A ja na mojej prywatnej liście taborowej tylko przestawiam #576 z kasacji do taboru liniowego i na odwrót. :twisted:
Trzeba poczekać na oficjalne skreślenia.
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#12 Post autor: memphis » 07 mar 2008, 14:21

Oficjalna lista będzie już na dniach w portalu WPK :)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#13 Post autor: DW » 14 mar 2008, 22:28

Według informacji w portalu WPK :arrow: http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=749 w tym roku skasowane zostaną:
RK-1: #325, #536, #538
RK-2: #318
RK-3 (Bytom): #580, #592, #764

Zapewne lista ta się powiększy o parę innych wagonów uszkodzonych po wypadkach itp.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#14 Post autor: memphis » 14 mar 2008, 23:05

DW pisze:Według informacji w portalu WPK :arrow: http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=749 w tym roku skasowane zostaną:
RK-1: #325, #536, #538
RK-2: #318
RK-3 (Bytom): #580, #592, #764

Zapewne lista ta się powiększy o parę innych wagonów uszkodzonych po wypadkach itp.
To nie jest lista na ten rok, tylko na najbliższy czas. Istotnie ciekawe czemu nie ma na niej wagonów w stylu 620, ale może one szykowane są na jakiś remont. Z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że pozostałe rozwalone wagony będą jednak remontowane (np. 677).

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#15 Post autor: Peter » 15 mar 2008, 22:19

Stan #536 i #538 jest tragiczny, więc się nie dziwię, że je wytypowano.

Trochę dziwi mnie wytypowanie #580, #592 i #764. Czyżby Bytom chciał sobie zredukować do solówek składy #579+592 i #582+580 ? To może już lepiej wszystkie te wagony skasować i będzie po problemie, bo przecież po co remontować... :roll:

#318 to staruszek z 1974r. (nr fabr. 10). W gruncie rzeczy musi się kiedyś rozpaść. Szkoda, bo mam duży do niego sentyment. :cry:
Ostatnio zmieniony 15 mar 2008, 22:29 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#16 Post autor: ff » 15 mar 2008, 22:28

Ja uważam, że nie powinno być czegoś takiego jak typowanie wagonów do kasacji. Rozumiem, że złom w cenie, ale spółka jednak z innych źródeł powinna czerpać swoje dochody. Skoro nie chcą remontować hebli, to powinny jeździć w takim stanie jakim są aż do poważnego zasilenia taboru. Zdarzy się jakaś pechowa seria kilku wypadków i obudzą się z ręką w nocniku.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#17 Post autor: Peter » 15 mar 2008, 22:31

Mam podobne zdanie. Ja nie neguję, że #580, #592 i rozszabrowany #764 są w złym stanie, ale coś w końcu powinno się remontować a nie wysyłać do Łodzi i Poznania wagony przecież wcale nie w takim najgorszym stanie. Bez sensu jest taka polityka taborowa. :-|
Chyba że już wiedzą, że np. przyjedzie minimum kilkanaście krakusów, ale i tak zdania nie zmienię. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#18 Post autor: ff » 15 mar 2008, 22:38

Jak przyjedzie kilkanaście krakusów to dopiero zaszaleją. Pewnie kasacji będzie wtedy kilkadziesiąt :P Musi wyjść co najmniej na zero. Od 1992 roku trwa regularne eliminowanie nadwyżki taborowej i nie mogą przestać ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#19 Post autor: Peter » 15 mar 2008, 22:42

Tak a potem zrobi się jeszcze więcej solówek i znowu pojawią się nadwyżki.
Czy niektórzy ludzie są w pełni zdrowi ? Niecałe 350 wagonów na cały GOP ?

P.S.
Piszesz z daleka, więc tego tak mocno nie odczuwasz. ;-) Pozdrawiam :-)
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#20 Post autor: memphis » 15 mar 2008, 23:10

Peter pisze:Chyba że już wiedzą, że np. przyjedzie minimum kilkanaście krakusów, ale i tak zdania nie zmienię. :mruga:
Trochę przyjedzie. Ale one raczej będą łatać poprzednie kasacje jeszcze. Tak do końca to nie da się zrozumieć tej polityki. Zresztą nawet stodwójki - heble, bo heble, ale jeździły jakoś. A teraz stoją pod płotem, a na liniach braki.

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#21 Post autor: 105Na » 20 mar 2008, 21:49

puki co 14 wozów 6 - Zawodzie, 2 - Będzin, 4 - Stroszek

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#22 Post autor: Peter » 21 mar 2008, 10:49

To jest jakieś pocieszenie 105Na. A gdzie dwa pozostałe ? ;) Wiadomo jakie to będą wozy oprócz tych o których wspominaliśmy ?
#579+592 wciąż jeszcze jeździ w M1.
*SDIP (U.N.O.)

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#23 Post autor: 105Na » 22 mar 2008, 12:27

ee to faktycznie gdzieś się jeden skład zgubił...ale na te trzy zajezdnie mają pójść, a 579+592 chyba ma zdemontowane wyświetlacze i założone zwykłe kasety...

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#24 Post autor: ff » 08 kwie 2008, 21:14

Pojawiła się nowa tabelka z ilostanem TŚ (na dzień 1 kwietnia 2008). Skreślone zostały odstawione w zeszłym roku wszystkie cztery stodwójki - 169, 228, 231 i 241. Pozostały trzy sztuki tego typu taboru.

Ze zmian dokonano także przekwalifikowania ze 105Na na 105N-2K (odpowiednio wg faktycznego znanego podziału stanu na zajezdnie, ubyło 5 sztuk 105Na, a przybyło tyle samo 105N-2K).

Z technicznej strony, Katowice, które były w ostatniej kolumnie, przeszły na drugą (wg kolejności rejonów zamiast starych zakładów).

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#25 Post autor: memphis » 08 kwie 2008, 21:21

ff pisze:Pojawiła się nowa tabelka z ilostanem TŚ (na dzień 1 kwietnia 2008). Skreślone zostały odstawione w zeszłym roku wszystkie cztery stodwójki - 169, 228, 231 i 241. Pozostały trzy sztuki tego typu taboru.
247, nie 169.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#26 Post autor: ff » 08 kwie 2008, 21:35

memphis pisze:247, nie 169.
No to szybko ją załatwili :/

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#27 Post autor: memphis » 08 kwie 2008, 22:01

ff pisze:
memphis pisze:247, nie 169.
No to szybko ją załatwili :/
Niedługo polegnie reszta, może nawet w maju.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#28 Post autor: Przemo » 09 kwie 2008, 14:46

A wiadomo co z #677?

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#29 Post autor: Boguś » 12 kwie 2008, 20:41

Przemo pisze:A wiadomo co z #677?
Będzie naprawiany.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#30 Post autor: luki » 18 kwie 2008, 20:38

W RK-3 Gliwice ma być kasowany #381. Wciąż kuruje, jak pisałem w DPD dziś na 505 miał lekką stłuczkę, ale chyba to nie jest przyczyna kasacji bo oberwał tylko migacz...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#31 Post autor: adasiek » 18 kwie 2008, 21:45

Kurczę szkoda trochę.. Wydaje mi się że już prędzej powinni kasować takiego złoma jak #656 czy #639, a nie wóz, który wydaje się być w dość dobrym stanie. I to na dodatek jeden z moich ulubionych. Widać coś w tym jest, że wagony, które szczególnie lubię, szybko kończą w wypadkach (#787) / kasacjach.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#32 Post autor: Boguś » 18 kwie 2008, 21:53

adasiek pisze:Kurczę szkoda trochę.. Wydaje mi się że już prędzej powinni kasować takiego złoma jak #656 czy #639, a nie wóz, który wydaje się być w dość dobrym stanie. I to na dodatek jeden z moich ulubionych. Widać coś w tym jest, że wagony, które szczególnie lubię, szybko kończą w wypadkach (#787) / kasacjach.
W zeszłym roku #639 przechodzł jakieś prace naprawcze.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#33 Post autor: luki » 18 kwie 2008, 21:57

adasiek pisze:Wydaje mi się że już prędzej powinni kasować takiego złoma jak #656 czy #639, a nie wóz, który wydaje się być w dość dobrym stanie.
No przecież #656 i #639 wizualnie wyglądają lepiej od #381. Ponadto przeciez #639 miał mały remoncik. Jeszcze pamiętam kilka dni przed odstawieniem to był w fatalnym, drzwi padały jak muchy, wywalało jazdę i w ogóle, ale teraz zdaje się chyba jakoś przyzwoicie chodzi, więc wobec przynajmniej #639 nie powiedział bym że do kasacji...
#381 niestety ominęły odświeżenia i prace przy blacharce i wygląda jak wygląda, w środku jak się dziś przyjrzałem to sufit pokrzywiony, wszystko zabrudzone, drzwi w czasie jazdy się telepią strasznie, jeśli nie zdecydowali się na odświeżenie to nic dziwnego że kasacje chcą...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#34 Post autor: ff » 19 kwie 2008, 11:33

408 tak samo omijają wszelkie odświeżenia. Jest to zresztą historyczna doczepka do pary 381, więc w kwestii remontów mają tę samę historię... Może też ostrzą na nią zęby?

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#35 Post autor: adasiek » 19 kwie 2008, 12:36

ff pisze:408 tak samo omijają wszelkie odświeżenia. Jest to zresztą historyczna doczepka do pary 381, więc w kwestii remontów mają tę samę historię... Może też ostrzą na nią zęby?
Jakby ostrzyli sobie zęby na #408 to pewnie nie montowaliby na nim połówkowca. Może coś się będzie działo w sprawie jego remontu, bo faktycznie dawno nie był odświeżany ( jeden z ostatnich gliwickich wagonów, nie posiadających białych listw ). Mimo to wydaje mi się, że trzyma się lepiej niż #381, zresztą kasacja każdego z tej parki byłaby jak dla mnie głupotą.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#36 Post autor: Peter » 19 kwie 2008, 17:50

O ile wiem #381 to rocznik 1975 a #408 jest z 1991r. Znam wagon #381 i był on ogólnie w nieciekawym stanie.
Sam skład #381+408 również pamiętam. Ostatni raz widziałem go w białym Ardo na linii 3, ale od tego czasu minęło już w sumie wiele lat.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#37 Post autor: ff » 19 kwie 2008, 18:26

Peter pisze:O ile wiem #381 to rocznik 1975 a #408 jest z 1991r. Znam wagon #381 i był on ogólnie w nieciekawym stanie.
No jest rocznikowa różnica, ale czy to aż tak istotne po kilku remontach... Nawet rocznik 1975 można dalej remontować i modernizować czego przykładem jest 347.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#38 Post autor: Peter » 20 kwie 2008, 07:43

Tak, ale w tym przypadku te wagony nie były jakoś specjalnie remontowane a różnica to jest w końcu 16 lat.
Kratownica #347 może i akurat była względnie w dobrym stanie, że zdecydowali się go remontować. Plany z tego co pisał DW są również co do #334.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#39 Post autor: Boguś » 08 maja 2008, 21:54

Zaktualizowano tabelkę na stronie TŚ.

Jak już memphis napisał, 30 kwietnia skreślono #325 i #764.

Natomiast skreślono jeszcze jedną stodwójkę: #169.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#40 Post autor: memphis » 08 maja 2008, 22:00

Boguś pisze:Natomiast skreślono jeszcze jedną stodwójkę: #169.
Skąd taki pomysł? 165 został z dniem 8 maja przekwalifikowany na wagon roboczy-piaskarkę, z numerem 138R. Troszkę się Dział Techniczny z tym pośpieszył, ale w sobotę jeszcze nim normalnie pojedziemy ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#41 Post autor: Boguś » 08 maja 2008, 22:07

memphis pisze:
Boguś pisze:Natomiast skreślono jeszcze jedną stodwójkę: #169.
Skąd taki pomysł? 165 został z dniem 8 maja przekwalifikowany na wagon roboczy-piaskarkę, z numerem 138R. Troszkę się Dział Techniczny z tym pośpieszył, ale w sobotę jeszcze nim normalnie pojedziemy ;)
Czyli w ruchu liniowym zostanie tylko #205. Rozumiem, że #136R idzie do kasacji.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#42 Post autor: memphis » 08 maja 2008, 22:27

Boguś pisze:Czyli w ruchu liniowym zostanie tylko #205. Rozumiem, że #136R idzie do kasacji.
Na razie nie idzie. Podobnie jak nauka jazdy nr 7.

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#43 Post autor: 37 » 09 maja 2008, 19:18

#136R nawet sobie dzisja jechał przez Katowice :)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#44 Post autor: luki » 09 maja 2008, 19:19

37 pisze:#136R nawet sobie dzisja jechał przez Katowice :)
Ja ją widziałem w jakąś kwietniową sobotę jak pędziła z Chorzowa :mryellow:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#45 Post autor: memphis » 09 maja 2008, 21:26

Tak gwoli formalności, to przekwalifikowanie 165 na piaskarę zostało wstrzymane do końca miesiąca. Więc może jeszcze go zobaczymy w ruchu liniowym.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#46 Post autor: ff » 09 maja 2008, 22:36

A jaką jest dokładna ważność rejestracji? Jeżeli był to 31 maja, to gdzie im się spieszy? Za dużo taboru na rezerwie :P ? A jeśli to był jednak 8 maja to niby jak? Jakieś warunkowe przedłużenia?

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#47 Post autor: memphis » 09 maja 2008, 22:48

ff pisze:A jaką jest dokładna ważność rejestracji? Jeżeli był to 31 maja, to gdzie im się spieszy? Za dużo taboru na rezerwie :P ? A jeśli to był jednak 8 maja to niby jak? Jakieś warunkowe przedłużenia?
Kto tam za ich logiką nadąży ;-). Rejestrację ma do czerwca.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#48 Post autor: DW » 21 maja 2008, 16:02

Zacytuje wypowiedź z forum WPK:
krzychu14 z forum WPK pisze:Witam.Na forum TŚ trwa dyskusja w sprawie najechania 347 na 682.Wagon 347 nie odniósł obrażeń i następny dzień kursował.682 natomiast ma solidnie rozbity tyłek.Wagon 609 ze składu 609-610 idzie do kasacji po uderzeniu w drzewo.Wczoraj rozpięto składy 582-580 i 579-592.Pierwsze wagony kursowały solo i miały składane sprzęgi z tyłu co oznacza mniej więcej,że doczepy idą w stan wiecznego odpoczynku.
Wynika z tego, że:
- doczepy #580 i #592 idą już do kasacji (co zapowiedziano wcześniej w portalu WPK)
- wagon #609 po wjechaniu w drzewu również będzie skasowany, więc pewnie uszkodziła się w nim belka grzbietowa.
Ciężkie czasy dla Stroszka...

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#49 Post autor: ff » 21 maja 2008, 16:51

Jezeli tylko sam fakt złożonego sprzęgu spowodował takie jego wnioski, to jest to gruba przesada. Napisał to zresztą penny. Przypadki gdy wyjeżdża coś z niezłożonym sprzęgiem są incydentalne (z wyjątkiem zajezdni Gliwice, gdzie jest to stała praktyka). Myslę, że nie ma co na razie panikować ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#50 Post autor: ff » 04 cze 2008, 21:18

memphis pisze:Tak gwoli formalności, to przekwalifikowanie 165 na piaskarę zostało wstrzymane do końca miesiąca. Więc może jeszcze go zobaczymy w ruchu liniowym.
Decyzja ostatecznie zapadła i 165 już stał się 138R.

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,248183,0.html

Ostatni raz liniowo liniowo 165 została zaobserwowana (i doniesiono o tym w DPD) przez Witję w czwartek 29 maja na poc. 237. Ale może jeszcze w piątek gdzieś jednak się pojawiła.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości