Zurek, czyli modernizacja made in ZUR

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
iksik
Posty: 6
Rejestracja: 19 sie 2009, 14:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#51 Post autor: iksik » 25 lut 2011, 09:20

Czy ktos sie orientuje czy i kiedy beda modernizacje wagonow z Bedzina?
iksik

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#52 Post autor: DW » 25 lut 2011, 19:27

iksik pisze:Czy ktos sie orientuje czy i kiedy beda modernizacje wagonow z Bedzina?
Niedawno trafiło do nas "zurko-żelazko" #625, które przeszło porządny RK.
Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13.

Póki co remonty kapitalne w ZUR są wstrzymane (poza dokończeniem już rozpoczętych).

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#53 Post autor: Boguś » 27 lut 2011, 21:21

DW pisze:Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13
Modernizacja 75 wagonów jest chyba wpisana do programu unijnego, do którego Będzin nie przystąpił.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#54 Post autor: DW » 27 lut 2011, 21:34

Boguś pisze:
DW pisze:Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13
Modernizacja 75 wagonów jest chyba wpisana do programu unijnego, do którego Będzin nie przystąpił.
Ale to chyba nie oznacza, że z tego powodu zmodernizowane wagony mają nie jeździć również po Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej, które do programu przystąpiły?

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#55 Post autor: 105Na » 28 lut 2011, 11:41

DW pisze:Ale to chyba nie oznacza, że z tego powodu zmodernizowane wagony mają nie jeździć również po Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej, które do programu przystąpiły?
Dąbrowa Górnicza nie uczestniczy w projekcie, ale wracając do wątku to zajezdnia Będzin również otrzyma wagony zmodernizowane w ramach tych 75 szt.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#56 Post autor: KZKGaPowicz » 02 mar 2011, 12:45

W czasie pobytu ZURka #255 w ZUR przemontowano kasetę na tablicę boczną z tradycyjnej pozycji na bardziej do góry, tak jak ZURek #417 i wagon #744.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#57 Post autor: elot360 » 16 gru 2013, 19:44

Są jeszcze jakieś modernizacje na ZURki?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#58 Post autor: Boguś » 16 gru 2013, 21:26

elot360 pisze:Są jeszcze jakieś modernizacje na ZURki?
Nie ma.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#59 Post autor: Rafał z Helenki » 08 sty 2014, 11:33

A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
:)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#60 Post autor: KZKGaPowicz » 08 sty 2014, 13:02

Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#61 Post autor: Rafał z Helenki » 09 sty 2014, 14:21

KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)
:)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#62 Post autor: KZKGaPowicz » 09 sty 2014, 14:27

Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)
Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#63 Post autor: Rafał z Helenki » 11 sty 2014, 14:10

KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)
Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.
Jeżeli masz dokładne dane, to zapodaj te informacje. Doda się je do bazy, i będzie po sprawie :)
:)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#64 Post autor: DW » 11 sty 2014, 18:38

Rzecz w tym, że nie wiadomo z jakich pudeł był robiony #685+686. Jeśli z innych to powinien być dodany jako wozy z nowymi numerami.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#65 Post autor: KZKGaPowicz » 12 sty 2014, 14:58

Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)
Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.
Jeżeli masz dokładne dane, to zapodaj te informacje. Doda się je do bazy, i będzie po sprawie :)
W przyszłą niedzielę być może będziemy mieli dane, wtedy napiszę.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#66 Post autor: Rafał z Helenki » 11 sie 2014, 16:30

Swoją drogą, to ciekawi mnie pochodzenie obecnych ZUR-ków (tych z puli 75 wozów), o numerach bocznych #651 oraz #652.
:)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#67 Post autor: Boguś » 15 sie 2014, 18:19

Rafał z Helenki pisze:Swoją drogą, to ciekawi mnie pochodzenie obecnych ZUR-ków (tych z puli 75 wozów), o numerach bocznych #651 oraz #652.
To mogą być nasze pudła.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości