Strona 2 z 2

: 25 lut 2011, 09:20
autor: iksik
Czy ktos sie orientuje czy i kiedy beda modernizacje wagonow z Bedzina?

: 25 lut 2011, 19:27
autor: DW
iksik pisze:Czy ktos sie orientuje czy i kiedy beda modernizacje wagonow z Bedzina?
Niedawno trafiło do nas "zurko-żelazko" #625, które przeszło porządny RK.
Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13.

Póki co remonty kapitalne w ZUR są wstrzymane (poza dokończeniem już rozpoczętych).

: 27 lut 2011, 21:21
autor: Boguś
DW pisze:Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13
Modernizacja 75 wagonów jest chyba wpisana do programu unijnego, do którego Będzin nie przystąpił.

: 27 lut 2011, 21:34
autor: DW
Boguś pisze:
DW pisze:Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13
Modernizacja 75 wagonów jest chyba wpisana do programu unijnego, do którego Będzin nie przystąpił.
Ale to chyba nie oznacza, że z tego powodu zmodernizowane wagony mają nie jeździć również po Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej, które do programu przystąpiły?

: 28 lut 2011, 11:41
autor: 105Na
DW pisze:Ale to chyba nie oznacza, że z tego powodu zmodernizowane wagony mają nie jeździć również po Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej, które do programu przystąpiły?
Dąbrowa Górnicza nie uczestniczy w projekcie, ale wracając do wątku to zajezdnia Będzin również otrzyma wagony zmodernizowane w ramach tych 75 szt.

: 02 mar 2011, 12:45
autor: KZKGaPowicz
W czasie pobytu ZURka #255 w ZUR przemontowano kasetę na tablicę boczną z tradycyjnej pozycji na bardziej do góry, tak jak ZURek #417 i wagon #744.

: 16 gru 2013, 19:44
autor: elot360
Są jeszcze jakieś modernizacje na ZURki?

: 16 gru 2013, 21:26
autor: Boguś
elot360 pisze:Są jeszcze jakieś modernizacje na ZURki?
Nie ma.

: 08 sty 2014, 11:33
autor: Rafał z Helenki
A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P

: 08 sty 2014, 13:02
autor: KZKGaPowicz
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.

: 09 sty 2014, 14:21
autor: Rafał z Helenki
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)

: 09 sty 2014, 14:27
autor: KZKGaPowicz
Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)
Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.

: 11 sty 2014, 14:10
autor: Rafał z Helenki
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)
Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.
Jeżeli masz dokładne dane, to zapodaj te informacje. Doda się je do bazy, i będzie po sprawie :)

: 11 sty 2014, 18:38
autor: DW
Rzecz w tym, że nie wiadomo z jakich pudeł był robiony #685+686. Jeśli z innych to powinien być dodany jako wozy z nowymi numerami.

: 12 sty 2014, 14:58
autor: KZKGaPowicz
Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku" :) :-P
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji :) To tylko miałęm na myśli :)
Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.
Jeżeli masz dokładne dane, to zapodaj te informacje. Doda się je do bazy, i będzie po sprawie :)
W przyszłą niedzielę być może będziemy mieli dane, wtedy napiszę.

: 11 sie 2014, 16:30
autor: Rafał z Helenki
Swoją drogą, to ciekawi mnie pochodzenie obecnych ZUR-ków (tych z puli 75 wozów), o numerach bocznych #651 oraz #652.

: 15 sie 2014, 18:19
autor: Boguś
Rafał z Helenki pisze:Swoją drogą, to ciekawi mnie pochodzenie obecnych ZUR-ków (tych z puli 75 wozów), o numerach bocznych #651 oraz #652.
To mogą być nasze pudła.