2008.09.07
2008.09.07
132# 338
1402# 262
1403# 370
111# 685+686
112# 578+577
113# 659+660
201# 416
161# zakarlik-solówka w zakładowym
162# solówka w zakładowym.
163# 805
1915# 641+642
1916# skład w zakładowym z czerwonymi listwami.
1901# 467+489
601# 808
602# 813 lub 816
603# 801 lub 810
604# 814
605# 806
606# 809
1504# 759
1402# 262
1403# 370
111# 685+686
112# 578+577
113# 659+660
201# 416
161# zakarlik-solówka w zakładowym
162# solówka w zakładowym.
163# 805
1915# 641+642
1916# skład w zakładowym z czerwonymi listwami.
1901# 467+489
601# 808
602# 813 lub 816
603# 801 lub 810
604# 814
605# 806
606# 809
1504# 759
Re: 2008.09.07
poc. 02 - stodwójka 205
Na poc. 1913 i 1914 jeźdżą krakowskie składy 254+255 i 272+273, ale jeszcze nie wiem który gdzie
Nie ma jeszcze tego pociągu. Zapewne kursuje na poc. 1911.hanys76 pisze:1901# 467+489
Na poc. 1913 i 1914 jeźdżą krakowskie składy 254+255 i 272+273, ale jeszcze nie wiem który gdzie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2008.09.07
W tej chwili widzę tu 815.hanys76 pisze:161# zakarlik-solówka w zakładowym
poc. 01 - 1100+1263
Skład ten najprawdopodobniej zjedzie o 12:45 do zajezdni. W tej chwili jedzie do Katowic na drugim pantografie w kursie z pasażerami. Pierwszy pantograf jest wyrwany albo tylko przetrącony do przodu - pozostał w normalnym rozłożeniu i oparty jest na przednim dolnym ramieniu (nie dotyka przez to trakcji). Mam jednak obawy czy nie dotknie i go nie zmiażdży np. pod wiaduktem na Kościuszki w Katowicach. Skład jest opóźniony 10 minut, przez co wyjazdowy poc. 01 w kursie do Katowic jest dość mocno zapełniony, gdyż nieplanowo znalazł się przed 19-tką.rzelfix pisze:#548+488hanys76 pisze:1916# skład w zakładowym z czerwonymi listwami.
poc. 602 - 816hanys76 pisze:602# 813 lub 816
603# 801 lub 810
poc. 603 - 801
Potwierdzam - poc. 1911.ff pisze:Nie ma jeszcze tego pociągu. Zapewne kursuje na poc. 1911.hanys76 pisze:1901# 467+489
Natomiast poc. 1912 - 713+714
poc. 1913 - 272+273ff pisze:Na poc. 1913 i 1914 jeźdżą krakowskie składy 254+255 i 272+273, ale jeszcze nie wiem który gdzie
poc. 1914 - 254+255
548+488 ma juz ładnie złożony pantograf na całkiem płasko przez sieciowców katowickich. Realizuje kurs z pasażerami, nadal na drugim pantografie. Pasażerów jest jednak bardzo niewielu - przy WPKiW bodajże tylko trzy osoby w drugim wagonie. Resztę pasażerów przejęły jadące przed nim z Katowic poc. 01 i poc. 603. Opóźnienie ma zatem ok. 21 minut.ff pisze:Skład ten najprawdopodobniej zjedzie o 12:45 do zajezdni. W tej chwili jedzie do Katowic na drugim pantografie w kursie z pasażerami. Pierwszy pantograf jest wyrwany albo tylko przetrącony do przodu - pozostał w normalnym rozłożeniu i oparty jest na przednim dolnym ramieniu (nie dotyka przez to trakcji). Mam jednak obawy czy nie dotknie i go nie zmiażdży np. pod wiaduktem na Kościuszki w Katowicach. Skład jest opóźniony 10 minut, przez co wyjazdowy poc. 01 w kursie do Katowic jest dość mocno zapełniony, gdyż nieplanowo znalazł się przed 19-tką.rzelfix pisze:#548+488hanys76 pisze:1916# skład w zakładowym z czerwonymi listwami.
EDIT 14:24
Teraz na szóstym pociągu 19-tki (obecnie oznaczony jako poc. 196 z planowym składem) kursuje 711+712.
Pociąg 605# 806 w kursie z Brynowa o 15.22 ,został zatrzymany na Placu Miarki.
Tam czekał aż pojawi się, opózniony pociąg 1902. Zapewne chodziło o kibiców, czekających na rynku. O 15.55 na przystanek zoo wjechał opózniony skład na 1902, a za nim toczył się 806. Oba pociągi razem pojechały do Bytomia.
O 15.15 Na pętli na Brynowie stały tylko 806 i 809. Nie było pociągu 162, i nie dojechał tam już w tym kursie. Przed 15.30 w kierunku Brynowa, toczył się już 805 na 163. Zatem solówka musiała zdefektowac.
131# 607
1404# 329
Tam czekał aż pojawi się, opózniony pociąg 1902. Zapewne chodziło o kibiców, czekających na rynku. O 15.55 na przystanek zoo wjechał opózniony skład na 1902, a za nim toczył się 806. Oba pociągi razem pojechały do Bytomia.
O 15.15 Na pętli na Brynowie stały tylko 806 i 809. Nie było pociągu 162, i nie dojechał tam już w tym kursie. Przed 15.30 w kierunku Brynowa, toczył się już 805 na 163. Zatem solówka musiała zdefektowac.
131# 607
1404# 329
Na poc. 112 nie ma już składu 578+577. Jest tam teraz skład 725+736. Do podmiany musiało dojść stosunkowo niedawno. Tym samym wzdłuż parku WPKiW kursują teraz cztery reklamy Rosetex, czyli wszystkie, które mogłyby się tam pojawić
EDIT 16:37
W tej chwili z Chorzowa do Katowic jedzie czteroskład 699+700+578+577. Pierwszy skład holuje defekta z poc. 112. 699+700 ma na wyświetlaczu "Awaria", w drugim wagonie nie ma tablicy. Skład 578+577 ma opuszczony pantograf, ciemne wyświetlacze i nadal tablicę z linii 11 w drugim wagonie. Za kilkanaście minut czteroskład powinien być widoczny w internetowych kamerkach
Hanys76 i ja jeszcze po 14:00 widzieliśmy 578+577 w kursie do Metalowców.
EDIT 16:37
W tej chwili z Chorzowa do Katowic jedzie czteroskład 699+700+578+577. Pierwszy skład holuje defekta z poc. 112. 699+700 ma na wyświetlaczu "Awaria", w drugim wagonie nie ma tablicy. Skład 578+577 ma opuszczony pantograf, ciemne wyświetlacze i nadal tablicę z linii 11 w drugim wagonie. Za kilkanaście minut czteroskład powinien być widoczny w internetowych kamerkach
Hanys76 i ja jeszcze po 14:00 widzieliśmy 578+577 w kursie do Metalowców.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
18 - #788
701 - #743
93 - #470
95 - #678
Na "14" #329
Wagon #665 jeździ na 1502
1501 - #768?
Na linii "18" kursował #620
Na "20" #771, #416
277 - #526
Przed 16 skład z linii 19 (1902 - 713+714) przy Wejściu Głównym wysadził pasażerów i skierował się za poc. 01 na pętlę przy Stadionie - stał na niej też skład #578+577
701 - #743
93 - #470
95 - #678
133 jako podmiana #338132 - #338
Na "14" #329
Na 1505 jest #527hanys76/Marcin pisze:1502-#756K
1504# 759
150(5) ? -#665 lub 667 nie jestem pewien wiem że początek #66X
Wagon #665 jeździ na 1502
1501 - #768?
Na linii "18" kursował #620
Na "20" #771, #416
277 - #526
Przed 16 skład z linii 19 (1902 - 713+714) przy Wejściu Głównym wysadził pasażerów i skierował się za poc. 01 na pętlę przy Stadionie - stał na niej też skład #578+577
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2008, 20:16 przez R_G, łącznie zmieniany 4 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
1503 - #661Mika0005/Marcin/hanys76 pisze:1501 - #768?
1502 - #756K -> #665
1504 - #759
1505 - #527
213 - #424Marcin pisze:211-#760
214-#737
217-#761
215 - #622
2205 - #740
242 - #436
O 9:16 był przy Estakadzie i jechał do Dańdówki, aby włączyć się w planowy kurs do Milowic. Zatem parę minut przed 9-tą musiał wyjechać z zajezdni, po awarii innego wagonu kursującego na tym poc.Mika0005 pisze:2611 - #523
2611 - ? -> #523
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2008, 20:14 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli koło 16.00 na pętli przy stadionie śląskim ,musiał byc niezły młyn . Stał 578+577, 713+714 oraz prawdopodobnie jeśli nie zjechał zdefektowany 1100+1263. Do tego dojechał jeszcze holownik 699+700. Pociąg 1902 i tak miał spore opóznienie, to już wiem czemu przy głównym wejściu do parku był taki ogromny tłum ludzi na przystanku.
Pasażerów z 192 musiał zatem zabrac, jadący za nim pociąg 602, może to było przyczyną jego wstrzymania w Katowicach.
Może też byc tak że skład uszkodzili kibice, którzy jechali na mecz.
Pasażerów z 192 musiał zatem zabrac, jadący za nim pociąg 602, może to było przyczyną jego wstrzymania w Katowicach.
Może też byc tak że skład uszkodzili kibice, którzy jechali na mecz.
Tam jeszcze musiała stać stodwójka 205, która wyjechała w kurs do Katowic tuż przed czteroskładem 699+700+578+577.hanys76 pisze:Czyli koło 16.00 na pętli przy stadionie śląskim ,musiał byc niezły młyn . Stał 578+577, 713+714 oraz prawdopodobnie jeśli nie zjechał zdefektowany 1100+1263. Do tego dojechał jeszcze holownik 699+700.
Przypominam, że na poc. 112 skład 578+577 został podmieniony na skład 725+736. Ale widzę, że już i tego składu na tym pociagu nie ma. Jeździ tam teraz skład 313+314.
O 13 z Zawodzia na Rynek przyjechała solówka #694, która zatrzymała się przy teatrze. Po trzech minutach #694 pojechał na Rondo za poc.162 #371. Tam najprawdopodobniej dokonano podmiany wagonów.
Na Zawodziu, pod halą napraw stał #807 oraz krakus #282. Na placu postojowym, na ostatnim torze stoją #168 i #263
1405 #769
97 #709
98 #766
17:
171? #708
173 #361
174 #681
Na Zawodziu, pod halą napraw stał #807 oraz krakus #282. Na placu postojowym, na ostatnim torze stoją #168 i #263
Na poc.604 kursuje teraz #810ff pisze:poc. 602 - 816hanys76 pisze:601# 808
602# 813 lub 816
603# 801 lub 810
604# 814
605# 806
606# 809
poc. 603 – 801
162 #371 -> #694ff pisze:W tej chwili widzę tu 815.hanys76 pisze:161# zakarlik-solówka w zakładowym
162# solówka w zakładowym.
163# 805
hanys76 pisze:1402# 262
1403# 370
1401 #747hanys76 pisze:1404# 329
1405 #769
hanys76 pisze:201# 416
202 #771, 203 #768Mika0005 pisze:Na "20" #771, #416
91 #705Mika0005 pisze:93 - #470
95 - #678
97 #709
98 #766
362 #704ff pisze:poc. 363 – 612
17:
171? #708
173 #361
174 #681
Chciałem sprawdzić przed chwilą co to za WEKA tam jeździ. Tymczasem przyjechał skład 548+488 (już ma naprawiony pantograf), w dodatku opóźniony 10 minut - jechał kilka minut przed poc. 601. Czyli nastąpiła kolejna podmiana.hanys76 pisze:Na 1902 była podmiana, zamiast 713+714 kursuje teraz skład weka.
Tak pasażerów z 1902 zabrał karlik z "6" natomiast nie było żadnych kibiców - #713+714 samodzielnie zjechał na pętlę przy Stadionie, a #578+577 stał na torze wjazdowym na pętlę od strony Bytomia.hanys76 pisze:Czyli koło 16.00 na pętli przy stadionie śląskim ,musiał byc niezły młyn . Stał 578+577, 713+714 oraz prawdopodobnie jeśli nie zjechał zdefektowany 1100+1263. Do tego dojechał jeszcze holownik 699+700. Pociąg 1902 i tak miał spore opóznienie, to już wiem czemu przy głównym wejściu do parku był taki ogromny tłum ludzi na przystanku.
Pasażerów z 192 musiał zatem zabrac, jadący za nim pociąg 602, może to było przyczyną jego wstrzymania w Katowicach.
Może też byc tak że skład uszkodzili kibice, którzy jechali na mecz.
Stodwójki ok. 16 na pętli nie było - mijała się z zabytkowym składem gdzieś przy SCC
Pozdrawiam R1 :santa:
#282 już pomalowany? Nawet jeśli ten wagon jest już przystosowany, to i tak #262 musi przejść małe prace przygotowawcze do ponownego jeżdżenia w składzie. Wszak po wypadku miał robione tylne gniazda, ale bez wyprowadzenia gniazda sterowania kasownikami i przewodu uziemiającego. Za to krakowskich haków na tablicę mu nie spiłowali...Boguś pisze:Na Zawodziu, pod halą napraw stał #807 oraz krakus #282.
Podejrzewam fizyczną kasację. Tam żywot kończyło wiele Waszych stodwójek, np. #119 czy #166.Boguś pisze:Na placu postojowym, na ostatnim torze stoją #168 i #263
Swoją drogą, pożegnajcie się z wagonami #136R (#214), #168, #228, #231, #241, #247, #263 i #318. Za kilka dni cała ósemka może być pocięta na złom.
Wagon stał tyłem do kierunku jazdy i jest nadal niebieski.Wiroos pisze:#282 już pomalowany? Nawet jeśli ten wagon jest już przystosowany, to i tak #262 musi przejść małe prace przygotowawcze do ponownego jeżdżenia w składzie. Wszak po wypadku miał robione tylne gniazda, ale bez wyprowadzenia gniazda sterowania kasownikami i przewodu uziemiającego. Za to krakowskich haków na tablicę mu nie spiłowali...Boguś pisze:Na Zawodziu, pod halą napraw stał #807 oraz krakus #282.
Ja o 15.55 widziałem 713+714 koło zoo, to przed 16.00 musiał już byc przy stadionie. Wtedy powinien tam stac skład 1100+1263, który po 15.30 kulał się z centrum w kierunku Chorzowa. Jeśli go niebyło to znaczy że zjechał do zajezdni, a stodwójka wtedy była na Placu Wolności. Pociąg 02 ma odjazd 16.04 to jeśli go nie widziałeś to z powodu defektu skonczył kursowac wcześniej.Mika0005 pisze: Stodwójki ok. 16 na pętli nie było - mijała się z zabytkowym składem gdzieś przy SCC
O rety. W każdym razie o 16:30 na pewno były na pętli 699+700, 578+577 i 205. Czy był nadal skład eNek i 713+714 tego już nie wiem.Mika0005 pisze:Odnosiłem się do tegoff pisze:Tam jeszcze musiała stać stodwójka 205
EDIT 23:20
Oto jak się przedstawia sytuacja wieczorna:
Linia 19
poc. 1911 - 471 solo
poc. 1913 - 715 (a więc nocka w obsadzie takiej jak wczoraj)
Linia 11
poc. 1111 - 673
poc. 1112 - 504 *
poc. 1113 - BRAK OBSADY
* - nie wiem jak w pierwszym kursie do Katowic, bo nie zwróciłem na to uwagi, ale przy drugim nie miał z boku tablicy liniowej, poza tym wagon był pusty i jechał 2 minuty przed czasem, więc możliwe, że zdefektował
Poc. 1113 na pewno nie zrealizował pierwszego kursu z Metalowców oraz drugiego kursu z Katowic do Metalowców. Czy będzie drugi i ostatni kurs do Katowic to się jeszcze okaże czy zajezdnia coś podeśle. Nie widziałem jak poc. 1113 jechał w pierwszym kursie do Metalowców, ale możliwe, że jechał i teraz tam stoi jako defekt. O godzinie 22:53 koło Stadionu z Katowic do Chorzowa jechała solówka bez wyświetlaczy z żółtymi poręczami. Nie mógł to być żaden pociąg liniowy. Podejrzewam, że będzie to holownik tego ewentualnego trupka z poc. 1113, ale to tylko moje przypuszczenie.
EDIT 23:40
Sytuacja ciut się wyjaśniła. Nie było żadnego trupa do odholowania. Solówką z godziny 22:53 był wagon 772. Z Metalowców zrealizował on kurs poc. 1113, choć nie wiadomo dlaczego był 7 minut opóźniony. Dziwne jest też to, że wcześniej do Chorzowa jechał o 22:53, a nie 10 minut później. Jadąc wtedy by był dokładnie w planie poc. 1113, który przecież ciągle pozostawał nieobsadzony, a w końcu to na niego wyjechał.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
To zależy o której, bo na jedynce śmigał po 15.00.Mika0005 pisze:Ja #620 widziałem na linii 18ru18 pisze:Poc. 15 - #620
Poc. 503 - #658
Poc. 504 - #654 -> brak obsady -> #?
Poc. 505 - #267
Poc. 506 - #266
Co do tego pociągu 504:
O 15.25 wczoraj jechała ulicą Wolności z Zaborza w planie poc. 504 solówka #654 oznaczona jako linia 5 tylko bez nr pociągu. Kierowała się do zajezdni na co wskazywała tablica (bez pasażerów). Żadnej podmiany nie zauważyłem, więc prawdopodobnie kurs do/z Bytomia przed/po 16.00 wypadł.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Dziwne.. Ja go widziałem na 100%. Przed 15 to ten wagon powinien być w Gliwicach, bo dokładnie widziałem go o 15.35 przy przystanku Zabrze Filharmonia - jechał do Chebzia.Mika0005 pisze:No to ja go widziałem przed 15 w kursie z Chebzia
edycja techniczna - ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości