2007.12.27
2007.12.27
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #436
2601 - #525, 2602 - #508, 2603 - #448 -> #552, 2604 - #509, 2605 - #621, 2606 - #532, 2607 - #527, 2608 - #501, 2609 - #625, 2610 - #737 (ostatnie dni jazdy przed remontem)
2601 - #525, 2602 - #508, 2603 - #448 -> #552, 2604 - #509, 2605 - #621, 2606 - #532, 2607 - #527, 2608 - #501, 2609 - #625, 2610 - #737 (ostatnie dni jazdy przed remontem)
601# szarak
602# szarak
603# 811
605# 807
607# kolejny szarak
608# 810
609 # 801
610# 814
Na linii 41 widziałem:
4101# 804
4102# 582+580
4103# 809
4104# 645+646
4107# 808
4108# 706
1101# 262+263
1103# 659+660
1104?# 685+686 (nie jestem pewny czy jest na tym pociągu, czasowo pasowało)
1106# 725+736
233# 771
EDIT 14.50
Na pociągu 165 zamiast składu była solówka w zakładowym. W kursie na Brynów o 14.40 wysadziła ludzi koło teatru i zjechała do zajezdni.Na Brynów nic nie jechało. W tym samym czasie od zajezdni w kierunku ronda ,pojechał skład w zakładowym. Przed chwilą ten skład, jechał na Brynów zapewne jako 165.
602# szarak
603# 811
605# 807
607# kolejny szarak
608# 810
609 # 801
610# 814
Na linii 41 widziałem:
4101# 804
4102# 582+580
4103# 809
4104# 645+646
4107# 808
4108# 706
1101# 262+263
1103# 659+660
1104?# 685+686 (nie jestem pewny czy jest na tym pociągu, czasowo pasowało)
1106# 725+736
233# 771
EDIT 14.50
Na pociągu 165 zamiast składu była solówka w zakładowym. W kursie na Brynów o 14.40 wysadziła ludzi koło teatru i zjechała do zajezdni.Na Brynów nic nie jechało. W tym samym czasie od zajezdni w kierunku ronda ,pojechał skład w zakładowym. Przed chwilą ten skład, jechał na Brynów zapewne jako 165.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2007, 15:05 przez hanys76, łącznie zmieniany 4 razy.
Post 13:01 -> EDYCJA : 14:45
dodałem troche inf.. (oznaczone są one myślnikiem "-")
- 4103 - #809
4105 - #495+496
111 - #262+263
113 - #659+660
114 - #685+686
- 115 - #680+679
604 - #711+712 na drugim pantografie
- 606 - #317+321
- 131 - prawdop. #504
132 - #607
133 - #768
162 - #805
- 163 - #688
- 164 - #590
- 1401 - #687
- 1402 - #746
1404 - #661
- 1409 - #749
- 1508 - #762
- 206 - #695+593
- 207 - #578+577
dodałem troche inf.. (oznaczone są one myślnikiem "-")
- 4102 - #582+580hanys76 pisze: 4102# 582+580
4104# 645+646
4108# 706
1101# 262+263
1103# 659+660
1104?# 685+686 (nie jestem pewny czy jest na tym pociągu, czasowo pasowało)
- 4103 - #809
4105 - #495+496
- 231 - #328233# 771
111 - #262+263
113 - #659+660
114 - #685+686
- 115 - #680+679
604 - #711+712 na drugim pantografie
- 606 - #317+321
- 131 - prawdop. #504
132 - #607
133 - #768
162 - #805
- 163 - #688
- 164 - #590
- 1401 - #687
- 1402 - #746
1404 - #661
- 1409 - #749
- 1508 - #762
- 206 - #695+593
- 207 - #578+577
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Obecnie jeździ na linii bez oświetlenia wewnętrznego Pasażerowie mają wyłącznie do dyspozycji (oprócz oświetlanie ulicznego) czerwone światło od zegarów i wyświetlaczy wewnętrznych, a białe od zewnętrzych.hanys76 pisze: 607# kolejny szarak
O godzinie 10:40 widziałem go na poc. 4109 (na 100%)hanys76 pisze: Na linii 41 widziałem:
4104# 645+646
O godzinie 10:30 na poc. 4108 widziałem wagon 708 (na 100%). Teraz już i tego nie ma. Jeździ skład 644+344. Jest póki co trochę opóźniony (10 minut).hanys76 pisze: 4108# 706
Na poc. 4106 jest wagon 490.
Zgadza się.hanys76 pisze: 1104?# 685+686 (nie jestem pewny czy jest na tym pociągu, czasowo pasowało)
1106# 725+736
Wspomniane wyżej składy mijają się na Lipinach przy kościele. Gdy 685+686 nadjeżdżał do stanowiska mijankowego, ale był jeszcze jakieś 100 metrów od przystanku, jeszcze przed światłami, to poc. 116 stojący dotychczas na przystanku Lipiny Kościół zgasił przednie światła i ruszył taki do przodu. Czyżby to znaczyło "zgaszone jest pod Ciebie, możesz wjechać"?
Na poc. 118 drugi krakus - 250+251. Widziałem rano, obecnie pociąg w ogóle nie jest obsadzony.
Bytom nie wie, że lampy od wyświetlalczy się czasem przepalają i wypadałoby je czasem zamówić. Przed moim wyjazdem do Francji nie działały żadne boczne lampy (z wyjątkiem 579). Przednie działały wszystkie - pewnie przekładali z bocznych jako priorytet. Ale teraz już nie działają nawet przednie, czego 317 jest dziś najlepszym przykładem.luki pisze: 606 - #317+321
Na poc. 706 - 471+478.
Na poc. 94 - 766.
Na poc. 173 - 716.
poc. 14 - 381luki pisze:Trochę wieści od Rafała z Zabrza-Helenki.
18 - #458
poc. 17 - 316
poc. 31 - 651+652luki pisze: 32 - #417+418
34 - #379+415
35 - #401+402
poc. 33 - 260+261
poc. 503 - coś z żóltymi poręczamiluki pisze: 505 - #472 (z tyłu kwadrat z 35)
512 - #742
poc. 504 - 374
poc. 506 - 470K
poc. 401 - 558+559
poc. 404 - 649+650
poc. 406 - 556+557
poc. 181 - solówka w zakładowym, chyba kremowa listwa, stalowe poręcze, bordowe krzesła
poc. 182 - 613
Powinna być solówka.luki pisze: - 4102 - #582+580
Przypomniało mi się, że poc. 4104 też widziałem, ale z daleka (o 9:30 w kursie do Katowic). Był to skład z tablicami i z cienką kremową listwą. Tak wygląda chyba tylko 492+493. Nie udało mi się niestety tego zwefyfikować.ff pisze:O godzinie 10:40 widziałem go na poc. 4109 (na 100%)hanys76 pisze: Na linii 41 widziałem:
4104# 645+646
Linia nr 19:
191 - #347
192 - #609+610
193 - #362
194 - #703
195 - #684
196 - #579+592
197 - #681
Linia nr 17:
171 - #705
Linia nr 7:
701 - #719+720
702 - #252+253
191 - #347
192 - #609+610
193 - #362
194 - #703
195 - #684
196 - #579+592
197 - #681
Linia nr 17:
171 - #705
Linia nr 7:
701 - #719+720
702 - #252+253
Po południu widziałem go na "11-stce", jednak nie wiem czy był na tym samym pociągu. W dodatku w wagonie #251 brakuje aż czterech siedzisk: dwóch ostatnich po stronie drzwi oraz przy lewej ścianie ostatniego i 3-ego od końca.ff pisze:Na poc. 118 drugi krakus - 250+251. Widziałem rano, obecnie pociąg w ogóle nie jest obsadzony.
Zgadza się to był 708, tylko on ma białe blachy zamiast dolnych szyb w drzwiach. 706 wygląda normalnie, więc to nie był on. O 15.00 jeszcze kursował 708, przyjechał opózniony kilka minut na rynek.ff pisze:
O godzinie 10:30 na poc. 4108 widziałem wagon 708 (na 100%). Teraz już i tego nie ma. Jeździ skład 644+344. Jest póki co trochę opóźniony (10 minut).
Pociąg 1101# 262+263 przyjechał z Chebzia opózniony 14 minut, jechał w planie 1102 do Placu Wolności. Zaraz za nim od ronda jechał skład 675+676, który skręcił w kierunku Zawodzia. Możliwe że to była 1102 która jechała planowo i od razu zjechała pomijając Plac Wolności. Na 607 jest szarak z oświetleniem, możliwe że wstawili tu 800 z 602. O której i gdzie ten zatramwaj był widziany?. Bo możliwe że nie kursowały tramwaje do Bytomia. Skoro 645+646 był widziany na 4109, to mógł zawrócic przy stadionie.Ja ten skład widziałem o 10.12 jak jechał koło scc w kierunku Bytomia.Tego jestem pewny, tylko wtedy powinien jechac 4104 w tym kierunku.
Może motorowy pogrzebał w szafie, wymienił bezpiecznik czy coś takiego... Może te ciemności były tylko chwilowe, bo nie jechałem tym wagonem.hanys76 pisze:Na 607 jest szarak z oświetleniem, możliwe że wstawili tu 800 z 602.
O 10:40 645+646 na poc. 4109 przyjechał od Chorzowa na przystanek Chorzów AKS. Jakieś 10 minut wcześniej byłem na przystanku Chorzów Stadion Śląski i wtedy z Katowic przyjechał poc. 4105 (495+496), a z Chorzowa poc. 4108 (708). Nie widziałem żadnych śladów anomalii (przeładowania pasażerami czy pustki w wagonie).hanys76 pisze:Skoro 645+646 był widziany na 4109, to mógł zawrócic przy stadionie.Ja ten skład widziałem o 10.12 jak jechał koło scc w kierunku Bytomia.Tego jestem pewny, tylko wtedy powinien jechac 4104 w tym kierunku.
Skład na 41 odjechał o godz. 9:30 ze Stadionu Śląskiego do Katowic (z rozkładu pasuje poc. 4104), ale nie wyglądało to na wybitego z planu 645+646, chociażby z powodu kremowych listew. To widziałem jednak tylko z balkonu.
To bardzo prawdopodobne że to co jechało do Bytomia o 10.12 koło scc to mógł byc tak jak mówisz 495+496. Mogłem zle zapamiętac numery taborowe bo byłem przy wejściu i kawałek do przystanku jednak jest. Nie zwróciłem uwagi na listwy, może gdybym był bliżej.Także chyba już wszystko się wyjaśniło.Ty byłeś na przystanku to widziałeś z bliska. A przed kilkoma minutami o 21.25 z Zawodzia do ronda, jechał skład w zakładowym.Wyglądał na 702+701,ale nie jestem pewny czy to on.
Przypominam, że 495+496 ma reklamę Goracy Kubek.hanys76 pisze:To bardzo prawdopodobne że to co jechało do Bytomia o 10.12 koło scc to mógł byc tak jak mówisz 495+496. Mogłem zle zapamiętac numery taborowe bo byłem przy wejściu i kawałek do przystanku jednak jest. Nie zwróciłem uwagi na listwy, może gdybym był bliżej.
To w takim razie nie mógł byc 495+496 bo to co ja widziałem to był skład w zakładowym, w takim razie pasuje tylko 492+493 .
O 22.10 od ronda do zajezdni jechał skład 637+638 . 10 minut pózniej od ronda przyjechały spięte: 262+263 oraz skład w zakładowym(wyglądał na 659+660). Obydwa zjezdzały do zajezdni. Prawdopodobnie wszystkie wagony z linii 11. EDIT 22.55 skład 262+263 wyjechał z zajezdni i pognał w kierunku Chorzowa włączyc się na nieobsadzony pociąg 1101. Zapewne zawróci na Metalowców lub przy stadionie, bo do Chebzia juz nie zdąży.
O 22.10 od ronda do zajezdni jechał skład 637+638 . 10 minut pózniej od ronda przyjechały spięte: 262+263 oraz skład w zakładowym(wyglądał na 659+660). Obydwa zjezdzały do zajezdni. Prawdopodobnie wszystkie wagony z linii 11. EDIT 22.55 skład 262+263 wyjechał z zajezdni i pognał w kierunku Chorzowa włączyc się na nieobsadzony pociąg 1101. Zapewne zawróci na Metalowców lub przy stadionie, bo do Chebzia juz nie zdąży.
Generalnie to światła mijania motorowy gasi, żeby było go lepiej widać, jak macha jadącemu z przeciwka (bez obsłużenia sygnału).ff pisze:Wspomniane wyżej składy mijają się na Lipinach przy kościele. Gdy 685+686 nadjeżdżał do stanowiska mijankowego, ale był jeszcze jakieś 100 metrów od przystanku, jeszcze przed światłami, to poc. 116 stojący dotychczas na przystanku Lipiny Kościół zgasił przednie światła i ruszył taki do przodu. Czyżby to znaczyło "zgaszone jest pod Ciebie, możesz wjechać"?
Jedyny bezpiecznik w Citadisie, który można wymienić (topikowy), to bezpiecznik przetwornicy. Wszystkie pozostałe to automaty.ff pisze:Może motorowy pogrzebał w szafie, wymienił bezpiecznik czy coś takiego... Może te ciemności były tylko chwilowe, bo nie jechałem tym wagonem.hanys76 pisze:Na 607 jest szarak z oświetleniem, możliwe że wstawili tu 800 z 602.
Serio podejrzewasz #492+493 ?ff pisze:Tak wygląda chyba tylko 492+493. Nie udało mi się niestety tego zwefyfikować.
O tym składzie nawet już słuch zaginął... Jak zniknął, tak go nie ma. Pisałem zaniepokojony jego zniknięciem 11 września a nie pojawia się o wiele dłużej.
Rzelfix też go nie widział na zajezdni...
*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 40 gości