2008.01.07
2008.01.07
601# 801
602# szarak
603# 808
605#116nd w nowej reklamie: FUNK`N`SOUL
607# 807
608# 810
609# zakarlik-solówka bomi# 734
610# szarak
162 oraz 164 składy w zakładowym
163# 814
165# 338
166# 806
4101# 804
4103# 811
4104# skład knorr zapewne 495+496
4106# 708
4107# szarak
Na 20 są między innymi: 691+689, 675+676
O 8.30 od ronda do zajezdni jechał krakus.
O 8.50 z zajezdni pognał do ronda 783+784, o 9.30 jechał na Plac Wolności jako 1102.
Musiał zawrócic na Słonecznej lub na pętli przy śląskim, wychodzi z tego że krakus był na 1102.
Na 1103 jest 637+638.
602# szarak
603# 808
605#116nd w nowej reklamie: FUNK`N`SOUL
607# 807
608# 810
609# zakarlik-solówka bomi# 734
610# szarak
162 oraz 164 składy w zakładowym
163# 814
165# 338
166# 806
4101# 804
4103# 811
4104# skład knorr zapewne 495+496
4106# 708
4107# szarak
Na 20 są między innymi: 691+689, 675+676
O 8.30 od ronda do zajezdni jechał krakus.
O 8.50 z zajezdni pognał do ronda 783+784, o 9.30 jechał na Plac Wolności jako 1102.
Musiał zawrócic na Słonecznej lub na pętli przy śląskim, wychodzi z tego że krakus był na 1102.
Na 1103 jest 637+638.
#783+784 faktycznie zawracał na Pętli Słonecznej rano, bo byłem tego świadkiem.hanys76 pisze:O 8.50 z zajezdni pognał do ronda 783+784, o 9.30 jechał na Plac Wolności jako 1102. Musiał zawrócic na Słonecznej lub na pętli przy śląskim, wychodzi z tego że krakus był na 1102.
Na 1108 #313+314 nadal mający przetwornice wirujące po odświeżeniu.
Kręci się również #725+736, ale nie wiem na jakim pociągu.
Na 6 śmiga #641+642 i chyba #252+253 na 41.
*SDIP (U.N.O.)
Na 609 jeździ #802, a na 610 #811hanys76 pisze:601# 801
602# szarak
603# 808
605#116nd w nowej reklamie: FUNK`N`SOUL
607# 807
608# 810
609# zakarlik-solówka bomi# 734
610# szarak
Po 16 sytuacja wyglądała następująco:161 #746, 162 #680+679, 164 #685+686, 167 #728. Pozostałe poc. bez zmian.hanys76 pisze:162 oraz 164 składy w zakładowym
163# 814
165# 338
166# 806
Około 7:45 z zajezdni Będzin wyjechał wagon #451, który bez tablic i bez pasażerów pojechał do Sosnowca prawdopodobnie podmienić inny wagon.
Poc. 2607 nie wykonał kursu z Milowic o 15:13.
Po 15-stej poc. 2601 jechał do Milowic opóźniony ponad 10 minut za poc. 2602.
1502 - #757+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #436, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #761
241 - #525, 243 - #538, 245 - #539, 246 - #625
2601 - #452, 2602 - #508, 2603 - #621, 2604 - #602, 2605 - #527, 2606 - #511, 2607 - #532 -> #334, 2608 - #754 -> #448, 2609 - #762 -> #595, 2610 - #501
277 - #604+
Poc. 2607 nie wykonał kursu z Milowic o 15:13.
Po 15-stej poc. 2601 jechał do Milowic opóźniony ponad 10 minut za poc. 2602.
1502 - #757+
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #436, 215 - #622, 216 - #753, 217 - #761
241 - #525, 243 - #538, 245 - #539, 246 - #625
2601 - #452, 2602 - #508, 2603 - #621, 2604 - #602, 2605 - #527, 2606 - #511, 2607 - #532 -> #334, 2608 - #754 -> #448, 2609 - #762 -> #595, 2610 - #501
277 - #604+
Znowu . Niedawno przecież wyleciał na Rynku, wcześniej na odcinku Św. Huberta - Brynów Pętla. I zawsze wylatywał drugi wagon.hanys76 pisze:Zablokowany jest ruch na kierunkach Zawodzie-Plac Wolności oraz Brynów- rondo. Na srodku skrzyżowania wykoleił sie skład 691+689 holujacy zdefektowaną 11. Pierwszy wagon z 11 uderzył w 689.
Pewnie poszły kable sterowania ukrotnionego. Jutro pewnie #691 wyjedzie solohanys76 pisze:Dodatkowo wagon 689 stanął bokiem.
691 pojechał solo do zajezdni, ciekawe kto zabierze 689. Skład który stoi za nim został przyciągnięty przez 1107 i po zawróceniu odpięty przed zwrotnicą. Jadący przed nimi 691+689 został wycofany aby zabrac defekta do zajezdni. Po spięciu i ruszeniu w momencie, 689 wyleciał z szyn i stanął bokiem. Wyglądało na to że zdefektowany skład uderzył w 689 w tył.Musi byc coś poważnego z 689, bo już ponad godzinę trwa zabawa przy nim.
Zaraz za nimi jest spychany skład przez 250+251 .Po prawie 150 minutach akcja została zakończona. Jutro na pewno 691 będzie solo, a dopiero ten skład wyjechał po odstawce po ostatnim wykolejeniu. Stało sie to w tym samym miejscu, co ostatnio. Zapewne wina zwrotnicy,bo było widac jak drugi wózek skręca w lewo.
Tam jest jedna wielka zapadlina. Z relacji mojego kolegi wynika, że wykoleiła się tam już wcześniej 20-tka, bo po południu.
Nie do końca właśnie pamiętam czy te akurat zwrotnice wymieniali. Na pewno wymieniali skrzyżowanie (jakaś firma z Gdańska), zwrotnice przy Teatrze Wyspiańskiego i rozjazdy wzdłuż kierunku Korfantego bodajże w 1998r. wraz z montażem sygnalizacji ADtranz. To już też się zdążyło zresztą zniszczyć i nie jest już takie nowe.
Nie do końca właśnie pamiętam czy te akurat zwrotnice wymieniali. Na pewno wymieniali skrzyżowanie (jakaś firma z Gdańska), zwrotnice przy Teatrze Wyspiańskiego i rozjazdy wzdłuż kierunku Korfantego bodajże w 1998r. wraz z montażem sygnalizacji ADtranz. To już też się zdążyło zresztą zniszczyć i nie jest już takie nowe.
*SDIP (U.N.O.)
Pamiętam, że wymieniali w nocy zwrotki 3 Maja - Rondo. Nawet eNkę z Bytomia mieli ściągnąć. A może wymienili tylko jedną?Peter pisze:Nie do końca właśnie pamiętam czy te akurat zwrotnice wymieniali.
Zwrotnice przy teatrze, rozjazdy Rondo - Rynek (teatr), Rondo - 3 Maja, Rondo - Rynek Gł. i skrzyżowanie były wymieniane coś w 2000 - 2001 roku.Peter pisze:Na pewno wymieniali skrzyżowanie (jakaś firma z gdańska) i zwrotnice przy Teatrze Wyspiańskiego bodajże w 1998r. To już też się zdążyło zresztą zniszczyć i nie jest już takie nowe.
Prawdopodobnie masz rację co do daty, bo pamiętam jeden szczegół, że jak to remontowali to skład #685+686 miał pomarańczową reklamę Netia W 1998 miał jeszcze Techmex (Pamiętam jak wracaliśmy z Softargów '98 z MTK i gadałem z kumplem o tej reklamie. Szkoda że nie zrobił mu zresztą fotki wtedy. Ta reklama była bardzo ładna). Wydaje mi się jednak, że coś tam było inaczej z tymi zwrotnicami w kierunku 3 Maja. Grzebać, to grzebali tam jeszcze wielokrotnie, ale jak widać efekty są mizerne, bo wszystko się tam "wykrzacza".
*SDIP (U.N.O.)
To była Internetia, Netia była biała.Peter pisze:Prawdopodobnie masz rację co do daty, bo pamiętam jeden szczegół, że jak to remontowali to skład #685+686 miał pomarańczową reklamę Netia W 1998 miał jeszcze Techmex (Pamiętam jak wracaliśmy z Softargów '98 z MTK i gadałem z kumplem o tej reklamie. Szkoda że nie zrobił mu zresztą fotki wtedy. Ta reklama była bardzo ładna).
Postaram się zrobić oględziny tych zwrotnic. Możliwe, że mi się coś pomyliło.Peter pisze:Wydaje mi się jednak, że coś tam było inaczej z tymi zwrotnicami w kierunku 3 Maja. Grzebać, to grzebali tam jeszcze wielokrotnie, ale jak widać efekty są mizerne, bo wszystko się tam "wykrzacza".
Przy tej zwrotnicy codziennie, urzęduje ekipa techniczna. Mnie sie zdaje że ta zwrotnica się przestawiła ,sama pod wagonem. Wcześniej skręcała 11 i zaraz potem 691+689 wycofał . W momencie jak ruszył to się zwrotnica przekręciła i się rozjechał. Wagony były obrócone do siebie pod kątem 90 stopni, także sprzęgi też pewnie zostały uszkodzone. Potem się dwie godziny mocowali żeby wagon mógł odjechac do zajezdni.
Dzwig go chyba z 10 razy podnosił, raz z przodu a raz z tyłu.
A 12 grudnia w tym samym miejscu wyleciał , potem długo nie kursował.
Pojezdził parę dni i znowu to samo. Albo wina zwrotnicy, albo wózki w wagonie nie bardzo.
Dzwig go chyba z 10 razy podnosił, raz z przodu a raz z tyłu.
A 12 grudnia w tym samym miejscu wyleciał , potem długo nie kursował.
Pojezdził parę dni i znowu to samo. Albo wina zwrotnicy, albo wózki w wagonie nie bardzo.
To był #582+580.hanys76 pisze:Na 4105 była podmiana. Rano był tu skład w zakładowym, teraz kursuje 467+489.
Tam się wszystko zapada... Gdyby ten odcinek był ułożony na płytach betonowych raczej tak by się nie dzialo, co wskazuje że są tam prawdopodobnie drewniane podkłady zapewne gnijące. Dlatego cały czas mi się wydaje, że jednak większych remontów w tym miejscu nie było. Głównie były to remonty rozsypującej się nawierzchni.hanys76 pisze:Przy tej zwrotnicy codziennie, urzęduje ekipa techniczna.
*SDIP (U.N.O.)
#371 na 16-tce kursował z dość ciekawie zamontowaną tylną kasetką.
Sory za jakość foty ale robiona z samochodu
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/folder/DSCF2920.JPG
Sory za jakość foty ale robiona z samochodu
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/folder/DSCF2920.JPG
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości