2008.01.15
2008.01.15
W związku z awarią serwera na którym była nasza baza danych straciły się posty z dnia 15.01.2008. Z uwagi na to że kopia też była na serwerze także straciła się.
Odtwarzam wczorajsze swoje notatki:
#131+132 jadący Chorzowską w kierunku Ronda ok. 12:23 miał cały czas otwarte drugie drzwi. Przed nim jechała #2
701 - #252+253 na drugim patyczku.
131 - #675+676
1403 - #769
161 - #771
173 - #776
Na 6 widziałem wieczorem #582+580 z zakrytymi wyświetlaczami.
Odtwarzam wczorajsze swoje notatki:
#131+132 jadący Chorzowską w kierunku Ronda ok. 12:23 miał cały czas otwarte drugie drzwi. Przed nim jechała #2
701 - #252+253 na drugim patyczku.
131 - #675+676
1403 - #769
161 - #771
173 - #776
Na 6 widziałem wieczorem #582+580 z zakrytymi wyświetlaczami.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jeździła też #3luki pisze:#131+132 jadący Chorzowską w kierunku Ronda ok. 12:23 miał cały czas otwarte drugie drzwi. Przed nim jechała #2
162 #813, 163 #338, 164 #811, 165 #262+263luki pisze:161 - #771
601 #802?, 603 805, 604 #354+355, 607 #804, 609 #812, 610 #800luki pisze:Na 6 widziałem wieczorem #582+580 z zakrytymi wyświetlaczami.
Coś mi jednak w głowie zostało.
Na szczęście mam wczorajsze notatki, a więc :
601# 802
602# 809
603# 805
605# 801
607# 804
608# 814
609# szarak
610# szarak
4101# 806
4103# 803
4104# 495+496
4107# 808
373# 691
Od 16.30 przestały kursowac tramwaje do Zawodzia. Skład bomi na 20 został wycofany, z Warszawskiej i skierowany na Słoneczną.
Przed 17.00 przyjechał spowrotem do Placu Wolności, po zawróceniu udał się już na Zawodzie. O 17.00 ruch na tym odcinku wznowiono.
Pociąg 609 przyjechał z Bytomia o 16.30, razem z pociągiem 610. Miał 15 minut opóznienia.
601# 802
602# 809
603# 805
605# 801
607# 804
608# 814
609# szarak
610# szarak
4101# 806
4103# 803
4104# 495+496
4107# 808
373# 691
Od 16.30 przestały kursowac tramwaje do Zawodzia. Skład bomi na 20 został wycofany, z Warszawskiej i skierowany na Słoneczną.
Przed 17.00 przyjechał spowrotem do Placu Wolności, po zawróceniu udał się już na Zawodzie. O 17.00 ruch na tym odcinku wznowiono.
Pociąg 609 przyjechał z Bytomia o 16.30, razem z pociągiem 610. Miał 15 minut opóznienia.
Miałem zapisane, więc się moge dopisać
Linia 1:
poc.1- #742
poc.2- #658 na pierwszej zmianie, na drugą wyjechał #653
poc.3- #656
poc.4- #472
poc.5- #654
poc.6- #316
poc.7- #381
poc.8- #733
Linia 3:
poc.01- #564+565
poc.03- #417+418 na drugim patyku, później #655+393
Linia 5:
470, 460,458
Linia 4
poc.01- #364+392
poc.02- #379+415(na pierwszej zmianie) , później #561+382 o 16:46 widziany na drugim pantografie
poc.04- #649+650
poc.05- #401+402, wieczorem jechał #651+652
poc.06- #556+557
poc.11- #408
Linia 1:
poc.1- #742
poc.2- #658 na pierwszej zmianie, na drugą wyjechał #653
poc.3- #656
poc.4- #472
poc.5- #654
poc.6- #316
poc.7- #381
poc.8- #733
Linia 3:
poc.01- #564+565
poc.03- #417+418 na drugim patyku, później #655+393
Linia 5:
470, 460,458
Linia 4
poc.01- #364+392
poc.02- #379+415(na pierwszej zmianie) , później #561+382 o 16:46 widziany na drugim pantografie
poc.04- #649+650
poc.05- #401+402, wieczorem jechał #651+652
poc.06- #556+557
poc.11- #408
Skład #751+752 jeździł "prawie" na dwóch pantografach! Pierwszy normalnie sunął po sieci, natomiast drugi jadąc ul. 3 Maja w Sosnowcu był tylko kilka centymetrów pod przewodem jezdnym. W miejscach gdzie sieć jest zawieszona niżej (m.in. pod mostami) oba pantografy musiały przylegać do sieci.
Obsady (mam nadzieję, że wypisałem wszystkie i że nic nie pomieszałem):
1501 - #165, 1502 - prawdop. #571+, 1503 - #756K, 1504 - #452, 1505 - #205, 1506 - #670+, 1507 - #667, 1508 - #536
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #666, 217 - #761 -> #501 -> #761
241 - #532, 242 - #575, 245 - #513
2601 - #539, 2602 - #508, 2603 - #538 -> #625, 2604 - #762, 2605 - #511, 2606 - #451, 2607 - #527 -> #525, 2608 - #448, 2609 - #625 -> #498, 2610 - #627
271 - #631+, 273 - #530+, 274 - #757+, 275 - #537+, 277 - #751+
* - podkreślone wagony - patrz: DPD -> 2008.01.17 (wiadomość wpiszę 18.01 rano)
Obsady (mam nadzieję, że wypisałem wszystkie i że nic nie pomieszałem):
1501 - #165, 1502 - prawdop. #571+, 1503 - #756K, 1504 - #452, 1505 - #205, 1506 - #670+, 1507 - #667, 1508 - #536
211 - #760, 212 - #534, 213 - #553, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #666, 217 - #761 -> #501 -> #761
241 - #532, 242 - #575, 245 - #513
2601 - #539, 2602 - #508, 2603 - #538 -> #625, 2604 - #762, 2605 - #511, 2606 - #451, 2607 - #527 -> #525, 2608 - #448, 2609 - #625 -> #498, 2610 - #627
271 - #631+, 273 - #530+, 274 - #757+, 275 - #537+, 277 - #751+
* - podkreślone wagony - patrz: DPD -> 2008.01.17 (wiadomość wpiszę 18.01 rano)
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Pierwszy dzień serii zatrzymań [1] [2].
W przedziale czasu 16.10 - 16.19 kierujący samochodem osobowym, jadący najprawdopodobniej [1] stracił panowanie, i zablokował obustronną komunikację.
Godz. 16.21 widoczne na pierwszym planie dwie solówki i skład wypuściły pasażerów (widoczni na chodniku powyżej znaków drogowych).
Godz. 16.23 dojeżdżający od strony centrum (widoczny na górze zdjęcia) skład wypuścił pasżerów.
Godz. 16.30 od strony centrum pojawia się nadzorowa "panda", jednocześnie w przeciwnym kierunku do miejsca zdarzenia dociera samochód terenowy 4x4 ze sztywnym "sprzęgiem". Z obu samochodów wysiadają panowie i od razu zabierają sie do usuwania sprawcy zdarzenia, jednak bezskutecznie.
Godz. 16.49 pojawia się laweta i w ciągu dwóch minut ruch tramwajowy zostaje przywrócony.
zdjęcie oglądać na rozjaśnioym ekranie
Godz. 23.28 skład w zakładowym na drugim pantografie [1].
W przedziale czasu 16.10 - 16.19 kierujący samochodem osobowym, jadący najprawdopodobniej [1] stracił panowanie, i zablokował obustronną komunikację.
Godz. 16.21 widoczne na pierwszym planie dwie solówki i skład wypuściły pasażerów (widoczni na chodniku powyżej znaków drogowych).
Godz. 16.23 dojeżdżający od strony centrum (widoczny na górze zdjęcia) skład wypuścił pasżerów.
Godz. 16.30 od strony centrum pojawia się nadzorowa "panda", jednocześnie w przeciwnym kierunku do miejsca zdarzenia dociera samochód terenowy 4x4 ze sztywnym "sprzęgiem". Z obu samochodów wysiadają panowie i od razu zabierają sie do usuwania sprawcy zdarzenia, jednak bezskutecznie.
Godz. 16.49 pojawia się laweta i w ciągu dwóch minut ruch tramwajowy zostaje przywrócony.
zdjęcie oglądać na rozjaśnioym ekranie
Godz. 23.28 skład w zakładowym na drugim pantografie [1].
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Bomi to #734+735, solówka za #734+735 to #772. Skład jadący do Zawodzia, to najprawdopodobniej #662+617observator pisze:Pierwszy dzień serii zatrzymań [1] [2].
W przedziale czasu 16.10 - 16.19 kierujący samochodem osobowym, jadący najprawdopodobniej [1] stracił panowanie, i zablokował obustronną komunikację.
Godz. 16.21 widoczne na pierwszym planie dwie solówki i skład wypuściły pasażerów (widoczni na chodniku powyżej znaków drogowych).
Godz. 16.23 dojeżdżający od strony centrum (widoczny na górze zdjęcia) skład wypuścił pasżerów.
Godz. 16.30 od strony centrum pojawia się nadzorowa "panda", jednocześnie w przeciwnym kierunku do miejsca zdarzenia dociera samochód terenowy 4x4 ze sztywnym "sprzęgiem". Z obu samochodów wysiadają panowie i od razu zabierają sie do usuwania sprawcy zdarzenia, jednak bezskutecznie.
Godz. 16.49 pojawia się laweta i w ciągu dwóch minut ruch tramwajowy zostaje przywrócony.
[url=http://images31.fotosik.pl/112/aaf5d1ccaf4efed5m.jpg]Obrazek[/URL] zdjęcie oglądać na rozjaśnioym ekranie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości