2008.01.27
2008.01.27
601 oraz 602 # szaraki
603# 803
604# 802
605# 806
162# 804
164# 811
165# 807
4101# 805
4102# 809
4103# 254+255
4104# 814
4105# skład w zakładowym
1103# 734+735
603# 803
604# 802
605# 806
162# 804
164# 811
165# 807
4101# 805
4102# 809
4103# 254+255
4104# 814
4105# skład w zakładowym
1103# 734+735
Wagon #552 został pomazany sprayem. Na szczęście ma na sobie tylko jeden niezbyt duży, błękitny napis po prawej stornie pomiędzy trzecimi a czwartymi drzwiami.
Ponadto nie działają w nim wyświetlacze.
21: #760, #534, #553, #424, #622, #753, #761
2601 - #621, 2602 - #501, 2603 - #625, 2604 - #552, 2605 - #508
Ponadto nie działają w nim wyświetlacze.
21: #760, #534, #553, #424, #622, #753, #761
2601 - #621, 2602 - #501, 2603 - #625, 2604 - #552, 2605 - #508
Re: 2008.01.27
Odpowiednio 812 i z tego co widziałem 801 Będę musiał chyba wyjść i sprawdzić...hanys76 pisze:601 oraz 602 # szaraki
Jechał jeszcze do Katowic w kursie o 14:00. Teraz jednak (16:00) jest już tutaj skład 464+465.hanys76 pisze:4103# 254+255
Tak jak wczoraj 647+648.hanys76 pisze:4105# skład w zakładowym
poc. 111 - 262+263hanys76 pisze:1103# 734+735
poc. 112 - 688
poc. 114 - 416
poc. 115 - 695+593
poc. 116 - chyba 781
poc. 117 - skład w zakładowym
poc. 118 - chyba 772
(jestem w trakcie uzupełniania i potwierdzania )
Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, 17:52 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2008.01.27
Zapomniałem napisac że jeden z tych szaraków, ma po lewej stronie za ostatnim wózkiem taką ciemno szarą łatę . Z tyłu osłona na sprzęg też ma taki odcień. Może byc że to kolejny wagon który stracił reklamę. Może dlatego wczoraj były zakarliki ,bo z 801 sciągali reklamę. FF to sprawdzi i będziemy wiedziec co to za wagon.ff pisze:Odpowiednio 812 i z tego co widziałem 801 Będę musiał chyba wyjść i sprawdzić...hanys76 pisze:601 oraz 602 # szaraki
Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, 17:52 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2008.01.27
Na poc. 116 jest jednak inny wagon - nie 781, ale 747.ff pisze:poc. 116 - chyba 781
poc. 117 - skład w zakładowym
poc. 118 - chyba 772
Na poc. 117 jest skład 583+584. Jedzie teraz do Katowic, ale spodziewam się, że od razu lub po zawrotce na Placu Wolności zjedzie do zajezdni. Czynny jest tylko pierwszy wagon, który jest normalnie oświetlony i w którym siedzą pasażerowie. Wagon drugi jest cały ciemny, pierwsze drzwi są wpółdomknięte.
Poc. 118 się zgadza - tam jest wagon 772.
Na poc. 601 jest jednak wagon 812, a nie 813. Powrawiłem swoją wiadomość oraz w cytowaniu hanysa76.
EDIT 18:02
Tuż przed 18:00 z Zawodzia na Plac Wolności jechał skład w zakładowym (ciemny wewnątrz). Po kilku minutach przyjechał na Rynek 583+584 i również skierował się na Plac Wolności. Zatem podmiana na poc. 117 będzie drzwi w drzwi bez straty jakiegokolwiek kursu.
Na zdjęciu skręcający 583+584 (wagon 584 ciemny).
Re: 2008.01.27
Obecnym składem (po opisywanej wyżej podmianie) na poc. 117 jest 702+701.
Przeprowadzono również podmianę na poc. 4105 - teraz jest tam skład 719+720.
Dokonałem też kamerkowych obserwacji na najbardziej charakterycztycznych pociągach linii 15:
poc. 1501 - stodwójka w zakładowym
poc. 1503 - 756K
poc. 1505 - solówka w zakładowym
Przeprowadzono również podmianę na poc. 4105 - teraz jest tam skład 719+720.
Dokonałem też kamerkowych obserwacji na najbardziej charakterycztycznych pociągach linii 15:
poc. 1501 - stodwójka w zakładowym
poc. 1503 - 756K
poc. 1505 - solówka w zakładowym
Re: 2008.01.27
#165ff pisze:poc. 1501 - stodwójka w zakładowym
213 - #553 -> #595
271 - #754, 272 - #627, 275 - #536
Re: 2008.01.27
poc. 1115 - 607 (brak tablicy bocznej, widziałem kurs zjazdowy, może motorowy już wszystko pozabierał, a z przodu poobracał na "Z")
poc. 612 - 749 (w kursie z Bytomia na wyswietlaczach "Zjazd do zajezdni" - niby się zgadza, ale jest to nietypowy napis, nie ma wtedy na wyświetlaczach numeru linii, z reguły motorowi dają "6 Zajezdnia Zawodzie")
poc. 1111 - 772
poc. 611 - 674
poc. 612 - 749 (w kursie z Bytomia na wyswietlaczach "Zjazd do zajezdni" - niby się zgadza, ale jest to nietypowy napis, nie ma wtedy na wyświetlaczach numeru linii, z reguły motorowi dają "6 Zajezdnia Zawodzie")
poc. 1111 - 772
poc. 611 - 674
1505 #768, 1506 #527, 1507 #498ff pisze:Dokonałem też kamerkowych obserwacji na najbardziej charakterycztycznych pociągach linii 15:
poc. 1501 - stodwójka w zakładowym
poc. 1503 - 756K
poc. 1505 - solówka w zakładowym
13: 133 #598
14: 1401 solo #694, 1403 solo #725, 1404 #687, 1405 #505
20: 201 #692, 202 #591, 203 #318
http://www.mmsilesia.pl/news/485/Uwaga+ ... egory=news
Przy jednym ze zdjęć jest napisane, że ruch wznowiono około 16:10. Skoro ruch był wstrzymany przez ok. pół godziny, to wynika, że od około 15:30-40. Na zdjęciu jest zatrzymany wagon #436, który jeździł pewnie na poc. 2203 (lub 2204). Natomiast widać też, że na poc. 2202 był #517.mmsilesia.pl pisze:Wypadek w Będzinie
Uwaga kierowcy! Zima kontratakuje
Ostatnie dni przyzwyczaiły niektórych z nas do "wiosennego" stylu prowadzenia samochodu. Nic bardziej mylnego. Zima kontratakuje, czego przykładem jest sytuacja, do jakiej doszło w Będzinie.
Dziś w godzinach popołudniowych został zablokowany ruch tramwajów obsługujących połączenie Czeladź - Będzin. Kierowca samochodu Daewoo Matiz nie opanował pojazdu na śliskiej nawierzchni i wpadł w poślizg. Jego brawura znalazła swój finał na pobliskich torach tramwajowych, co w efekcie spowodowało zatrzymanie ruchu tramwajowego na około pół godziny. Zarówno kierowcy, jak i pasażerom pojazdu nic się nie stało. Strach jednak myśleć, co mogło by się wydarzyć przy większej prędkości pojazdu.
Po raz kolejny sprawdza się opinia, że najlepszym sposobem na uniknięcie wypadku jest dostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze. Tak więc raz jeszcze warto przypomnieć: noga z gazu!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 49 gości