2008.01.27

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9060
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

2008.01.27

#1 Post autor: hanys76 » 27 sty 2008, 10:14

601 oraz 602 # szaraki
603# 803
604# 802
605# 806

162# 804
164# 811
165# 807

4101# 805
4102# 809
4103# 254+255
4104# 814
4105# skład w zakładowym

1103# 734+735

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#2 Post autor: DW » 27 sty 2008, 10:50

Wagon #552 został pomazany sprayem. Na szczęście ma na sobie tylko jeden niezbyt duży, błękitny napis po prawej stornie pomiędzy trzecimi a czwartymi drzwiami.
Ponadto nie działają w nim wyświetlacze.

21: #760, #534, #553, #424, #622, #753, #761
2601 - #621, 2602 - #501, 2603 - #625, 2604 - #552, 2605 - #508

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#3 Post autor: Przemo » 27 sty 2008, 14:24

Linia nr 1
poc.1- #360
poc.2- #653
poc.3- #420, motorniczych w tym wagonie było dwóch, główny otwierał i zamykał drzwi oraz hamował i trzymał czuwak, natomiast drugi rozpędzał banę i bawił się dzwonkiem.
poc.4- #477
poc.5- #476
poc.6- #458
poc.7- #654
poc.8- #503

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2008.01.27

#4 Post autor: ff » 27 sty 2008, 16:22

hanys76 pisze:601 oraz 602 # szaraki
Odpowiednio 812 i z tego co widziałem 801 :!: Będę musiał chyba wyjść i sprawdzić...
hanys76 pisze:4103# 254+255
Jechał jeszcze do Katowic w kursie o 14:00. Teraz jednak (16:00) jest już tutaj skład 464+465.
hanys76 pisze:4105# skład w zakładowym
Tak jak wczoraj 647+648.
hanys76 pisze:1103# 734+735
poc. 111 - 262+263
poc. 112 - 688
poc. 114 - 416
poc. 115 - 695+593
poc. 116 - chyba 781
poc. 117 - skład w zakładowym
poc. 118 - chyba 772

(jestem w trakcie uzupełniania i potwierdzania ;) )
Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, 17:52 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

hanys76
Posty: 9060
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: 2008.01.27

#5 Post autor: hanys76 » 27 sty 2008, 17:18

ff pisze:
hanys76 pisze:601 oraz 602 # szaraki
Odpowiednio 812 i z tego co widziałem 801 :!: Będę musiał chyba wyjść i sprawdzić...
Zapomniałem napisac że jeden z tych szaraków, ma po lewej stronie za ostatnim wózkiem taką ciemno szarą łatę . Z tyłu osłona na sprzęg też ma taki odcień. Może byc że to kolejny wagon który stracił reklamę. Może dlatego wczoraj były zakarliki ,bo z 801 sciągali reklamę. FF to sprawdzi i będziemy wiedziec co to za wagon.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, 17:52 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2008.01.27

#6 Post autor: ff » 27 sty 2008, 17:51

ff pisze:poc. 116 - chyba 781
poc. 117 - skład w zakładowym
poc. 118 - chyba 772
Na poc. 116 jest jednak inny wagon - nie 781, ale 747.
Na poc. 117 jest skład 583+584. Jedzie teraz do Katowic, ale spodziewam się, że od razu lub po zawrotce na Placu Wolności zjedzie do zajezdni. Czynny jest tylko pierwszy wagon, który jest normalnie oświetlony i w którym siedzą pasażerowie. Wagon drugi jest cały ciemny, pierwsze drzwi są wpółdomknięte.
Poc. 118 się zgadza - tam jest wagon 772.

Na poc. 601 jest jednak wagon 812, a nie 813. Powrawiłem swoją wiadomość oraz w cytowaniu hanysa76.

EDIT 18:02

Tuż przed 18:00 z Zawodzia na Plac Wolności jechał skład w zakładowym (ciemny wewnątrz). Po kilku minutach przyjechał na Rynek 583+584 i również skierował się na Plac Wolności. Zatem podmiana na poc. 117 będzie drzwi w drzwi bez straty jakiegokolwiek kursu.

Na zdjęciu skręcający 583+584 (wagon 584 ciemny).

Obrazek

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2008.01.27

#7 Post autor: ff » 27 sty 2008, 19:47

Obecnym składem (po opisywanej wyżej podmianie) na poc. 117 jest 702+701.

Przeprowadzono również podmianę na poc. 4105 - teraz jest tam skład 719+720.

Dokonałem też kamerkowych obserwacji na najbardziej charakterycztycznych pociągach linii 15:
poc. 1501 - stodwójka w zakładowym
poc. 1503 - 756K
poc. 1505 - solówka w zakładowym

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 2008.01.27

#8 Post autor: DW » 27 sty 2008, 21:16

ff pisze:poc. 1501 - stodwójka w zakładowym
#165

213 - #553 -> #595
271 - #754, 272 - #627, 275 - #536

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2008.01.27

#9 Post autor: ff » 28 sty 2008, 00:39

poc. 1115 - 607 (brak tablicy bocznej, widziałem kurs zjazdowy, może motorowy już wszystko pozabierał, a z przodu poobracał na "Z")

poc. 612 - 749 (w kursie z Bytomia na wyswietlaczach "Zjazd do zajezdni" - niby się zgadza, ale jest to nietypowy napis, nie ma wtedy na wyświetlaczach numeru linii, z reguły motorowi dają "6 Zajezdnia Zawodzie")

poc. 1111 - 772

poc. 611 - 674

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#10 Post autor: Boguś » 28 sty 2008, 21:12

ff pisze:Dokonałem też kamerkowych obserwacji na najbardziej charakterycztycznych pociągach linii 15:
poc. 1501 - stodwójka w zakładowym
poc. 1503 - 756K
poc. 1505 - solówka w zakładowym
1505 #768, 1506 #527, 1507 #498

13: 133 #598
14: 1401 solo #694, 1403 solo #725, 1404 #687, 1405 #505
20: 201 #692, 202 #591, 203 #318

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#11 Post autor: DW » 28 sty 2008, 21:45

http://www.mmsilesia.pl/news/485/Uwaga+ ... egory=news
mmsilesia.pl pisze:Wypadek w Będzinie
Uwaga kierowcy! Zima kontratakuje

Ostatnie dni przyzwyczaiły niektórych z nas do "wiosennego" stylu prowadzenia samochodu. Nic bardziej mylnego. Zima kontratakuje, czego przykładem jest sytuacja, do jakiej doszło w Będzinie.
Dziś w godzinach popołudniowych został zablokowany ruch tramwajów obsługujących połączenie Czeladź - Będzin. Kierowca samochodu Daewoo Matiz nie opanował pojazdu na śliskiej nawierzchni i wpadł w poślizg. Jego brawura znalazła swój finał na pobliskich torach tramwajowych, co w efekcie spowodowało zatrzymanie ruchu tramwajowego na około pół godziny. Zarówno kierowcy, jak i pasażerom pojazdu nic się nie stało. Strach jednak myśleć, co mogło by się wydarzyć przy większej prędkości pojazdu.



Po raz kolejny sprawdza się opinia, że najlepszym sposobem na uniknięcie wypadku jest dostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze. Tak więc raz jeszcze warto przypomnieć: noga z gazu!
Przy jednym ze zdjęć jest napisane, że ruch wznowiono około 16:10. Skoro ruch był wstrzymany przez ok. pół godziny, to wynika, że od około 15:30-40. Na zdjęciu jest zatrzymany wagon #436, który jeździł pewnie na poc. 2203 (lub 2204). Natomiast widać też, że na poc. 2202 był #517.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 49 gości