2008.01.31
2008.01.31
poc. 601 - 813
poc. 111 - 637+638
poc. 112 - 685+686
poc. 4103 - 803
poc. 4109 - 579+592 (coś nie tak z bocznym wyświelaczem, choć nie wiem jak wyglądało z przodu, nie ma numeru linii i górnego wiersza kierunku, w miejscu gdzie powinien być numer linii jest bardzo zagęszczony w dolnym wierszu jakiś wyraz - albo PĘTLA, albo BYTOM. POLITECHNIKA jest normalnie. Widziałem to w kursie do Bytomia ok. 7:00.)
poc. 704 - 711+712
poc. 173 - 708
poc. 15 - 458
poc. 405 - 651+652
poc. 506 - 316
poc. 353 -> poc. 507 - coś z OTK-2, pewnie jak zwykle 744
poc. 111 - 637+638
poc. 112 - 685+686
poc. 4103 - 803
poc. 4109 - 579+592 (coś nie tak z bocznym wyświelaczem, choć nie wiem jak wyglądało z przodu, nie ma numeru linii i górnego wiersza kierunku, w miejscu gdzie powinien być numer linii jest bardzo zagęszczony w dolnym wierszu jakiś wyraz - albo PĘTLA, albo BYTOM. POLITECHNIKA jest normalnie. Widziałem to w kursie do Bytomia ok. 7:00.)
poc. 704 - 711+712
poc. 173 - 708
poc. 15 - 458
poc. 405 - 651+652
poc. 506 - 316
poc. 353 -> poc. 507 - coś z OTK-2, pewnie jak zwykle 744
Skład 685+686 na 1102 jezdzi z napisem awaria, w bocznym wyświetlaczu wagonu 685.Z tyłu niema numeru,tylny wyswietlacz w drugim wagonie jest ciemny. Na 11 jest też 699+700,chyba na 1103. 662+617 też na 11 ale niewiem na którym pociągu.
602# 806
605# 814
607# 802
608# 808
606# 467+489
4101# 805
4107# szarak
235# 725
162# skład w zakładowym
163# 809
164# 675+676
166# szarak
Na 20 śmignął mi 313+314, oraz obydwa składy bomi.
EDIT 11.30
O 11.10 z Chebzia przyjechał opózniony pociąg 1101# 637+638 , chwilę po nim pojawił się 250+251 .To zapewne rezerwa za 685+686. Po zawróceniu 250+251 zjechał do zajezdni. O 11.35 na 1102 wyjechał skład w zakładowym i pomknął od razu do ronda.
602# 806
605# 814
607# 802
608# 808
606# 467+489
4101# 805
4107# szarak
235# 725
162# skład w zakładowym
163# 809
164# 675+676
166# szarak
Na 20 śmignął mi 313+314, oraz obydwa składy bomi.
EDIT 11.30
O 11.10 z Chebzia przyjechał opózniony pociąg 1101# 637+638 , chwilę po nim pojawił się 250+251 .To zapewne rezerwa za 685+686. Po zawróceniu 250+251 zjechał do zajezdni. O 11.35 na 1102 wyjechał skład w zakładowym i pomknął od razu do ronda.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
116hanys76 pisze:662+617 też na 11 ale niewiem na którym pociągu.
172 - #721
ff pisze:poc. 4103 - 803
poc. 4109 - 579+592
4106 - #705hanys76 pisze:4101# 805
4107# szarak
1405 - #767
Na Słonecznej stał #728 nie wiadomo na czym. Obstawiam na 33 bo chyba o tej powrze kiedy go widziałem powinien tam być, ale wszystkie wyświetlacze, tzn. boczny wyświetlał jakieś hieroglify w miejscu linii, dalej był czarny, tylny czarny. Przedniej ściany niestety nie zauważyłem.hanys76 pisze:162# skład w zakładowym
163# 809
164# 675+676
166# szarak
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Około 9:10-20 w Sosnowcu Milowicach (w kursie na lub z pętli) zepsuł się wagon #553 (poc. 213). Około 9:30 podpięto do niego wagon #552 (poc. 2603). Wagony pojechały bez pasażerów prawdopodobnie na ul. Ostrogórską, gdzie pozostawiono zepsuty wagon.
Poc. 2602 w kursie o 9:23 z Milowic jechał ul. Piłsudkiego opóźniony 5 minut (możliwe, że w związku z awarią).
211 - #760, 212 - #534 (prawdop. ostatni dzień tego wagonu na tym poc.), 213 - #553 -> #666, 214 - #452, 215 - #622, 216 - #753 -> #601, 217 - #761
2601 - #424, 2602 - #508, 2603 - #552, 2604 - #524, 2605 - #621, 2606 - #536, 2607 - #527, 2608 - #627, 2609 - #625, 2610 - #501
Poc. 2602 w kursie o 9:23 z Milowic jechał ul. Piłsudkiego opóźniony 5 minut (możliwe, że w związku z awarią).
211 - #760, 212 - #534 (prawdop. ostatni dzień tego wagonu na tym poc.), 213 - #553 -> #666, 214 - #452, 215 - #622, 216 - #753 -> #601, 217 - #761
2601 - #424, 2602 - #508, 2603 - #552, 2604 - #524, 2605 - #621, 2606 - #536, 2607 - #527, 2608 - #627, 2609 - #625, 2610 - #501
hanys76 pisze:Skład 685+686 na 1102 jezdzi z napisem awaria, w bocznym wyświetlaczu wagonu 685.Z tyłu niema numeru,tylny wyswietlacz w drugim wagonie jest ciemny.
Tym składem w zakładowym na poc. 112 jest 574+573. Co ciekawe po 17:00 wyjechał z pętli zachodniej w Kierunek na Chebzie. Tuz przed nim i również z pętli w kierunku Bytomia wyjechał poc. 609 (wagon 808). (EDIT: Jednak jest na poc. 608, coś pomieszałem). Nie wiem dlaczego one tak robiły. Inne tramwaje normalnie jeździły z czy do Katowic. Może były opóźnione wczesniej i niedawno wróciły z Chorzowa, może był chwilowo jakiś zator na podstawowym torze. Na pętli w tym czasie stał poc. 234 - wagon 205. Wjechał na łacznik, przepuścił te dwa pociągi, a następnie do momentu odjazdu stał już tak tam jakieś 5 minut.hanys76 pisze:O 11.10 z Chebzia przyjechał opózniony pociąg 1101# 637+638 , chwilę po nim pojawił się 250+251 .To zapewne rezerwa za 685+686. Po zawróceniu 250+251 zjechał do zajezdni. O 11.35 na 1102 wyjechał skład w zakładowym i pomknął od razu do ronda.
250+251 jest na trasie nadal, obsługuje teraz poc. 113 (chyba).
Kilka minut temu z Chorzowa jechał do Katowic zdefektowany skład 695+593. Wyglądał nieciekawie. Skład jechał na drugim pantografie, pierwszy wagon miał otwarte wszystkie drzwi, drugi zamknięte. W pieszym panował półmrok, drugi wagon był zdecydowanie jasniejszy. Za chwilę powinien być widoczny w kamerce.
Chwilę po nim jechał 662+617. Myślałem, że to opóźniony poc. 117, a 695+593 bylby wtedy na poc. 116, ale skoro luki pisze, że poc. 116 to właśnie 662+617, oznacza to, że rozkład 11-tki znowu jest rozwalony.
Teraz z kolei jedzie do Katowic skład 702+701. Jedzie również na drugim pantografie, ale obsługuje normalnie swój kurs (ale na pewno nie pukntualnie). Nie podejmuję się decydować jaki to nr pociagu. Pasowałby na kilka minut opóźniony poc. 118, ale wtedy gdzie poc. 117?
Ja widziałem teraz 808 na poc. 609 jak wyżej napisałem(ale się pomyliłem). Z kolei na poc. 606 jeździ skład 482+483.hanys76 pisze:608# 808
606# 467+489
Ostatnio zmieniony 31 sty 2008, 18:18 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecny stan na linii 11.
Nieobsadzone są plany 115 i 116. Nawet jeśli 662+617 to poc. 116 to jeździ on samotnie w planie 117 (opóźnienie 14-minutowe?). Wynika więc, że zdefektowany 695+593 jeździł albo na poc. 115 lub 117. Drugi brakujący skład może gdzieś oczekuje na włączenie.
Niepodane jeszcze pociągi:
- linii 23:
poc. 231 - 329
poc. 232 - 771
poc. 233 - 674
- linii 41:
poc. 4102 - 645+646
poc. 4104 - 582+580
poc. 4105 - 354+355
poc. 4108 - jakaś typowa bytomska solówka
Poc. 4107 jechał po 17:00 do Bytomia za poc. 4108. Szaraka, o którym pisał hanys76, tam jednak nie ma - jest 816.
- linii 6:
poc. 603 - 802 (hanys76 podawał, że 802 był na poc. 607, teraz na poc. 607 jest tak jak zazwyczaj wagon 807)
poc. 604 - najprawdopodobniej 548+488
poc. 609 - 804
poc. 610 - 801
EDIT
No i pozostała ta nieszczęsna linia 11. Teraz jest już w miarę porządek. Pozwolę sobie napisać wszystko dziś tam zaobserwowane czy tu nadmienione w ciągu całego dnia.
poc. 111 - bez zmian od rana 637+638
poc. 112 - nadal 574+573 (wcześniej 685+686 i 250+251)
poc. 113 - potwierdzam obecność 250+251 (wcześniej podobno 699+700)
poc. 114 - 659+660
poc. 115 - brak obsady (wcześniej 695+593, który ok. 17:30 zdefektował)
poc. 116 - jednak cały czas 662+617 (od godz. 8:00, wcześniej - nie wiadomo)
poc. 117 - 578+577 (w godz. 17:30-19:00 jeździł poza planem, w ogóle nie dojechał do Katowic)
poc. 118 - nadal na drugim pantografie 702+701
Nieobsadzone są plany 115 i 116. Nawet jeśli 662+617 to poc. 116 to jeździ on samotnie w planie 117 (opóźnienie 14-minutowe?). Wynika więc, że zdefektowany 695+593 jeździł albo na poc. 115 lub 117. Drugi brakujący skład może gdzieś oczekuje na włączenie.
Niepodane jeszcze pociągi:
- linii 23:
poc. 231 - 329
poc. 232 - 771
poc. 233 - 674
- linii 41:
poc. 4102 - 645+646
poc. 4104 - 582+580
poc. 4105 - 354+355
poc. 4108 - jakaś typowa bytomska solówka
Poc. 4107 jechał po 17:00 do Bytomia za poc. 4108. Szaraka, o którym pisał hanys76, tam jednak nie ma - jest 816.
- linii 6:
poc. 603 - 802 (hanys76 podawał, że 802 był na poc. 607, teraz na poc. 607 jest tak jak zazwyczaj wagon 807)
poc. 604 - najprawdopodobniej 548+488
poc. 609 - 804
poc. 610 - 801
EDIT
No i pozostała ta nieszczęsna linia 11. Teraz jest już w miarę porządek. Pozwolę sobie napisać wszystko dziś tam zaobserwowane czy tu nadmienione w ciągu całego dnia.
poc. 111 - bez zmian od rana 637+638
poc. 112 - nadal 574+573 (wcześniej 685+686 i 250+251)
poc. 113 - potwierdzam obecność 250+251 (wcześniej podobno 699+700)
poc. 114 - 659+660
poc. 115 - brak obsady (wcześniej 695+593, który ok. 17:30 zdefektował)
poc. 116 - jednak cały czas 662+617 (od godz. 8:00, wcześniej - nie wiadomo)
poc. 117 - 578+577 (w godz. 17:30-19:00 jeździł poza planem, w ogóle nie dojechał do Katowic)
poc. 118 - nadal na drugim pantografie 702+701
#633+634 stracił "Rollercoastera". Jeździ w pięknym malowaniu zakładowym z kremowymi listwami
Ok. 18:45 na jednotorze na ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu na wysokości przyst. Dworzec PKP do Mysłowic jechały zaraz za sobą poc. 2606 i 2607
#601 już zdefektował. Teraz na poc. 216 jest #567.
1502 - jakiś skład, 1503 - #756K, 1504 - #636+ lub #629+
241 - #539, 243 - #575, 246 - #448
275 - #633+
Ok. 18:45 na jednotorze na ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu na wysokości przyst. Dworzec PKP do Mysłowic jechały zaraz za sobą poc. 2606 i 2607
#601 już zdefektował. Teraz na poc. 216 jest #567.
1502 - jakiś skład, 1503 - #756K, 1504 - #636+ lub #629+
241 - #539, 243 - #575, 246 - #448
275 - #633+
To świetna wiadomość. Chyba pierwsze odmalowanie po reklamie w Będzinie z uwzględnieniem kremowej listwy od prawie dwóch lat (od czasów 670+669). Oby tak dalej.DW pisze:#633+634 stracił "Rollercoastera". Jeździ w pięknym malowaniu zakładowym z kremowymi listwami
ff pisze:poc. 115 - brak obsady (wcześniej 695+593, który ok. 17:30 zdefektował)
Na ostatnie kółko poc. 115 wyjechał sklad 699+700, który już dziś jeździł rano na 11. Nie wstrzelił się jednak z zajezdni punktualnie w plan. Wracał z Chebzia do Katowic 15 minut opóźniony. Więc wcześniej w drugą stronę w plecy miał pewnie ze 30 minut.
Na 7 widziałem solówkę na 362. Z rozkładu idelanie pasuje na poc. 701 (o 16:50 przy gazowni w kierunku Bytomia). Nie wiedziałem jednak numeru pociągu.ff pisze:poc. 704 - 711+712
poc. 172 - 721ff pisze:poc. 173 - 708
poc. 92 - 252+253
poc. 94 - 464+465
Wagon ten ma drugie drzwi w ciemniejszym odcieniu kremowego, wpadające w delikatną żółć. Widocznie przeszczepione z innego wagonu.ff pisze:poc. 15 - 458
poc. 13 - 653
poc. 14 - 460
poc. 31 - 384+345
poc. 509 - 476ff pisze:poc. 506 - 316
poc. 353 -> poc. 507 - coś z OTK-2, pewnie jak zwykle 744
To skład 783+784. Poprzednikiem był 578+577.hanys76 pisze:O 21.50 od ronda w kierunku Placu Wolności ,jechał skład w zakładowym, czasowo pasuje pod 1107.. Chwilę pózniej z Zawodzia przyjechał skład bomi, który po zawróceniu pojechał do ronda w planie 1107. Skład w zakładowym udał się tymczasem w kierunku Zawodzia.
Zapomniałem wcześniej napisać, że na poc. 363 kursował wagon 361 (nadal w reklamie).
A z obecnych obsad:
poc. 1115 - 770
poc. 4110 - 703
Na trasie także robocza 13-tka 61R. Między poc. 1115 a poc. 612 (23:30) jedzie z centrum Katowic w stronę Chorzowa.
O 17.15 z Zawodzia przyjechał poc.206 i 207 w odwrotnej kolejności. Najpierw przyjechał poc.207 obsługiwany solówką #598, za nim poc.206 #675+676. Poc.205 #783+784 jechał normalnie.
Na poc.132 jeździł #746, który dostał z tyłu wyświetlacz.
1504 #636+635, 1506 #537+529DW pisze:1502 - jakiś skład, 1503 - #756K, 1504 - #636+ lub #629+
Rano na poc.609 jeździła solówka #770, a na poc.608 był #808ff pisze:Ja widziałem teraz 808 na poc. 609 jak wyżej napisałem(ale się pomyliłem).hanys76 pisze:608# 808
606# 467+489
162 #726+727, po południu na poc.164 był #691+689, 165 #504, 168 #338hanys76 pisze:162# skład w zakładowym
163# 809
164# 675+676
166# szarak
205 #783+784, 206 ?/#675+676, 207 #598hanys76 pisze:Na 20 śmignął mi 313+314, oraz obydwa składy bomi.
Na poc.132 jeździł #746, który dostał z tyłu wyświetlacz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości