2008.02.11
2008.02.11
poc. 601 - 801
poc. 605 - 804
poc. 610 - 814
poc. 4102 - skład w zakładowym
poc. 4103 - 816
poc. 4104 - skład w zakładowym
poc. 4109 - 647+648
poc. 111 - 250+251
poc. 112 - 574+573
poc. 115 - 599+600
poc. 116 - 685+686
poc. 172 - 705
poc. 92 - 482+483
poc. 97 - 778
poc. 15 - 733
poc. 16 - 786
poc. 404 - 564+565 - kremowe listwy, chyba też cały odmalowany
poc. 405 - 417+418
poc. 506 - 65x
poc. 353 -> poc. 507 - 360
poc. 508 - 460 (bez tabliczki z nr. pociągu)
poc. 509 - 425
Za poc. 509 (kierunek na Lompy) jechał wagon 381 otablicowany na linię nr 5, acz z odwróconym kwadratem na zajezdnię. Za wcześnie na poc. 510, mógł to być równie dobrze jakiś inny, który zawrócił w Biskupicach.
poc. 605 - 804
poc. 610 - 814
poc. 4102 - skład w zakładowym
poc. 4103 - 816
poc. 4104 - skład w zakładowym
poc. 4109 - 647+648
poc. 111 - 250+251
poc. 112 - 574+573
poc. 115 - 599+600
poc. 116 - 685+686
poc. 172 - 705
poc. 92 - 482+483
poc. 97 - 778
poc. 15 - 733
poc. 16 - 786
poc. 404 - 564+565 - kremowe listwy, chyba też cały odmalowany
poc. 405 - 417+418
poc. 506 - 65x
poc. 353 -> poc. 507 - 360
poc. 508 - 460 (bez tabliczki z nr. pociągu)
poc. 509 - 425
Za poc. 509 (kierunek na Lompy) jechał wagon 381 otablicowany na linię nr 5, acz z odwróconym kwadratem na zajezdnię. Za wcześnie na poc. 510, mógł to być równie dobrze jakiś inny, który zawrócił w Biskupicach.
Po 8.00 na trasie z Brynowa, było zatrzymanie. Przez co najmniej 20 minut, żaden tramwaj nie jechał .Pociąg 605# 804 przyjechał z Bytomia ,opózniony 15 minut.
O 8.55 od ronda do zajezdni jechał skład 262+263, zaraz za nim pojechał 806.
Jak mi doniósł Ikalus, przed chwilą z pętli Wrocławskiej, odjechał wagon 802 bez numeru linii. Na wyświetlaczu było napisane Brynów pętla. Możliwe że wcześniej, była jakaś blokada na Sikorskim i dlatego został tam skierowany. Po 8.00 z Zawodzia do ronda, pomknęła stodwójka z dwiema lorkami.
338 jezdzi pomiędzy planem 167 a 168.
601# szarak
604# 252+253
606# 467+489
607# 807
608# 811?
610# 814?
4101# szarak
4107# 805
1104# 250+251
O 8.55 od ronda do zajezdni jechał skład 262+263, zaraz za nim pojechał 806.
Jak mi doniósł Ikalus, przed chwilą z pętli Wrocławskiej, odjechał wagon 802 bez numeru linii. Na wyświetlaczu było napisane Brynów pętla. Możliwe że wcześniej, była jakaś blokada na Sikorskim i dlatego został tam skierowany. Po 8.00 z Zawodzia do ronda, pomknęła stodwójka z dwiema lorkami.
338 jezdzi pomiędzy planem 167 a 168.
601# szarak
604# 252+253
606# 467+489
607# 807
608# 811?
610# 814?
4101# szarak
4107# 805
1104# 250+251
Ostatnio zmieniony 11 lut 2008, 17:17 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
hanys76 pisze:Jak mi doniósł Ikalus, przed chwilą z pętli Wrocławskiej, odjechał wagon 802 bez numeru linii. Na wyświetlaczu było napisane Brynów pętla. Możliwe że wcześniej, była jakaś blokada na Sikorskim i dlatego został tam skierowany.
602 - #802ff pisze:poc. 601 - 801
poc. 605 - 804
poc. 610 - 814
112 - #659+660 - czyli była podmianaff pisze:poc. 111 - 250+251
poc. 112 - 574+573
poc. 115 - 599+600
poc. 116 - 685+686
118 - #731+730
132 - #505
134 - #328
1402 - #607
166 - #813
167 - jakby nie było po 12:00 na Słonecznej, ale za to 168 jakby był przed planem i dość dłuższą chwile stał i czekał na odjazd. Wagon #769
33 - #691+689 wozi powietrze
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Dzisiaj ok. 7:15 w Katowicach miało miejsce zatrzymanie.
Opisywany dzis już skład #250+251 na poc. 111 jadąc ulicą Korfantego w kierunku Placu Wolności miał jakiś ?defekt/kolizję/wykolejenie?. Nie wiem dokładnie co się stało, bo zajście widziałem jadąc do Sosnowca autobusem przez Rondo. Tuż przed przejściem dla pieszych przy Altusie stał ten skład i jak by ostatnim wózkiem był wykolejony, ale pewności czy wypadł z szyn nie mam. Za nim stał jakiś karlik i solówka, natomiast tramwaje jadące od Chorzowa wysadzały pasażerów na trawie przed rozjazdem Słoneczna/Rynek i kierowały się w kierunku Słonecznej.
Opisywany dzis już skład #250+251 na poc. 111 jadąc ulicą Korfantego w kierunku Placu Wolności miał jakiś ?defekt/kolizję/wykolejenie?. Nie wiem dokładnie co się stało, bo zajście widziałem jadąc do Sosnowca autobusem przez Rondo. Tuż przed przejściem dla pieszych przy Altusie stał ten skład i jak by ostatnim wózkiem był wykolejony, ale pewności czy wypadł z szyn nie mam. Za nim stał jakiś karlik i solówka, natomiast tramwaje jadące od Chorzowa wysadzały pasażerów na trawie przed rozjazdem Słoneczna/Rynek i kierowały się w kierunku Słonecznej.
ff pisze:poc. 111 - 250+251
poc. 112 - 574+573
poc. 115 - 599+600
poc. 116 - 685+686
Poc. 112 to teraz dla odmiany 262+263.luki pisze:112 - #659+660 - czyli była podmiana
118 - #731+730
poc. 113 - 695+593
poc. 114 - 662+617
poc. 115 - 574+573 (też podmiana, wcześniej 574+573 na poc. 112)
poc. 117 - 702+701
A poc. 118, czyli 731+730 jak napisałeś, kursuje z jednym działającym przednim światłem - lewym.
poc. 174 - 362ff pisze:poc. 172 - 705
poc. 91 - 715ff pisze:poc. 92 - 482+483
poc. 97 - 778
poc. 96 - 354+355
poc. 13 - 316ff pisze:poc. 15 - 733
poc. 16 - 786
poc. 14 - 732
Po południu na poc. 16 był 408.
poc. 181 - 744
poc. 184 - 658
poc. 185 - 420
poc. 401 - 655+393ff pisze:poc. 404 - 564+565 - kremowe listwy, chyba też cały odmalowany
poc. 405 - 417+418
poc. 402 - 395+386
poc. 505 - 477ff pisze:poc. 506 - 65x
poc. 353 -> poc. 507 - 360
poc. 508 - 460 (bez tabliczki z nr. pociągu)
poc. 509 - 425
Poc. 506 to był 654.
poc. 352 - 614
poc. 302 - 459K
poc. 33 - 561+382
poc. 706 - 471+478
Na Chebziu brak rezerwy, ale słyszałem w TŚ FM, że ją wystawiali - jechała z Bytomia przed poc. 918.
Patrz wyżej.hanys76 pisze:601# szarak
Cóż... ja tu widzę spiętego już 719+720.hanys76 pisze:604# 252+253
Tak.hanys76 pisze:608# 811?
Patrz wyżej.hanys76 pisze:610# 814?
Poza tym:
poc. 603 - 808
poc. 609 - 810
812hanys76 pisze:4101# szarak
641+642ff pisze:poc. 4102 - skład w zakładowym
711+712 (a więc był pewnie wczoraj jak przypuszczałem)ff pisze:poc. 4104 - skład w zakładowym
poc. 4105 - wydawało mi się, że 254+255
poc. 4106 to solówka odskładowa 257 lub 773
Na poc. 4108 jest skład w zakładowym
Poc. 4105 i 4106 są jeszcze mozliwe do potwierdzenia. Nie ustalę już niestety składu na poc. 4108
Ostatnio zmieniony 11 lut 2008, 17:55 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym czasie wracał z Chebzia 702+701 i pewnie to on zjechał...hanys76 pisze:O 18.00 od ronda w kierunku zajezdni jechał skład w zakładowym, z szerokimi kremowymi listwami , wyglądał na 313+314 ,ale nie wiem czy to on.
Dopisane o 18:35
702+701 to jednak nie był, bo nadal kursuje jako poc. 117.
Potwierdzam, że na poc. 4105 jest skład 254+255. Na poc. 4106 przyjechał teraz z Bytomia wagon 704. Czyżby podmiana...?ff pisze:poc. 4105 - wydawało mi się, że 254+255
poc. 4106 to solówka odskładowa 257 lub 773
Poc. 4105 i 4106 są jeszcze mozliwe do potwierdzenia.
No i jeszcze dziś nikt nic nie pisał co na linii 23:
poc. 231 - 340
poc. 232 - 748
poc. 233 - 694
poc. 234 - stodwójka 247
Mam wrażenie, że od kilku tygodni jeżdżą tylko 165, 205 i 247 :/
Podobno póznym popołudniem na trojkącie w Sosnowcu ,doszło do najechania tramwaju linii 26 na wóz linii 27. Jak stwierdził motorniczy ,powodem była awaria hamulców. Z tego powodu linia 27, zawitała dziś do Mysłowic. Zapewne coś więcej na ten temat , będzie wiedział DW.
Na portalu informacyjnym MM Silesia napisano że:
W nocy około godz. 4:00 skradziono 300m przewodów sygnalizacyjnych na trasie tramwaju nr 27.
Tramwaj nr 27 kursuje na trasie Zawodzie - Kazimierz. Do tej pory ruch odbywa się z lekkimi opóźnieniami, w związku z postojami na planowanych mijankach.
Chyba zajezdnia miało byc a nie Zawodzie, ci dziennikarze.
Na portalu informacyjnym MM Silesia napisano że:
W nocy około godz. 4:00 skradziono 300m przewodów sygnalizacyjnych na trasie tramwaju nr 27.
Tramwaj nr 27 kursuje na trasie Zawodzie - Kazimierz. Do tej pory ruch odbywa się z lekkimi opóźnieniami, w związku z postojami na planowanych mijankach.
Chyba zajezdnia miało byc a nie Zawodzie, ci dziennikarze.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2008, 19:51 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
Poc. 1503 (wagon #665) włączył się w planowy kurs do Zagórza ok. 7:45 od przyst. Sosnowiec Estakada, wyjeżdżając przez ul. Ostrogórską.
Od około 15:45 miało miejsce wstrzymanie ruchu na ul. Andersa w Sosnowcu. Tramwaje linii 26 i 27 będące w Centrum zawracały na ul. Ostrogórskiej. Natomiast tramwaje tych linii będące po drugiej stornie jeździły na trasie Kazimierz - Mysłowice.
Przyczyną zatrzymania była prawdopodobnie awaria wagonu #536 (poc. 2608), który był ściągany o 17:00 (po wznowieniu ruchu) ul. 1 Maja do zajezdni przez skład #670+669 (poc. 275), w którym nie było pasażerów.
Pierwszym poc. jaki pojechał do Dańdówki z Centrum był poc. 2601, który jechał wg planu poc. 2606. Pozostałe poc. linii 26, które zostały po stronie Milowic (2610, 2602, 2603) wykonały aż 2 kółka na trasie Milowice - Ostrogórska, aby włączyć się w planowe kursy do Milowic po 17-stej.
Poc. 2608 (wagon #513) do włączenie się do ruchu skierowano dziwną trasą, ponieważ ok. 17:45 odjechał on z Dworca i zamiast do Dańdówki skierowano go do Milowic (w towarzystwie poc. 2605 i 211, które jechały prawie przed/za nim). Stamtąd pojechał prawie pusty do Dańdówki (prawdop.). Tam zawrócił i pojechał ponownie do Milowic opóźniony ponad 15 minut...
1502 - #751+, 1503 - ? -> #665, 1508 - #629+
211 - #760, 212 - #535, 213 - #511, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #515, 217 - #761
242 - #521, 243 - #539, 244 - #513 -> ?, 245 - #509, 246 - #602
2601 - #498, 2602 - #508, 2603 - #552, 2604 - #524, 2605 - #621, 2606 - #762, 2607 - #527, 2608 - #536 -> #513, 2609 - #625, 2610 - #501
272 - #755+, 273 - #623+, 274 - #636+, 275 - #670+, 276 - #440+, 277 - #604+
Od około 15:45 miało miejsce wstrzymanie ruchu na ul. Andersa w Sosnowcu. Tramwaje linii 26 i 27 będące w Centrum zawracały na ul. Ostrogórskiej. Natomiast tramwaje tych linii będące po drugiej stornie jeździły na trasie Kazimierz - Mysłowice.
Przyczyną zatrzymania była prawdopodobnie awaria wagonu #536 (poc. 2608), który był ściągany o 17:00 (po wznowieniu ruchu) ul. 1 Maja do zajezdni przez skład #670+669 (poc. 275), w którym nie było pasażerów.
Pierwszym poc. jaki pojechał do Dańdówki z Centrum był poc. 2601, który jechał wg planu poc. 2606. Pozostałe poc. linii 26, które zostały po stronie Milowic (2610, 2602, 2603) wykonały aż 2 kółka na trasie Milowice - Ostrogórska, aby włączyć się w planowe kursy do Milowic po 17-stej.
Poc. 2608 (wagon #513) do włączenie się do ruchu skierowano dziwną trasą, ponieważ ok. 17:45 odjechał on z Dworca i zamiast do Dańdówki skierowano go do Milowic (w towarzystwie poc. 2605 i 211, które jechały prawie przed/za nim). Stamtąd pojechał prawie pusty do Dańdówki (prawdop.). Tam zawrócił i pojechał ponownie do Milowic opóźniony ponad 15 minut...
1502 - #751+, 1503 - ? -> #665, 1508 - #629+
211 - #760, 212 - #535, 213 - #511, 214 - #424, 215 - #622, 216 - #515, 217 - #761
242 - #521, 243 - #539, 244 - #513 -> ?, 245 - #509, 246 - #602
2601 - #498, 2602 - #508, 2603 - #552, 2604 - #524, 2605 - #621, 2606 - #762, 2607 - #527, 2608 - #536 -> #513, 2609 - #625, 2610 - #501
272 - #755+, 273 - #623+, 274 - #636+, 275 - #670+, 276 - #440+, 277 - #604+
O 15:40 stał na zajezdni.ff pisze:417+418
poc.18- #788
Wieczorem w RK-3 coś się zepsuło. :santa:
Poc.16 przyjechał 6 minut opóźniony na Zwycięstwa(18:03-> 18:09)
Poc.406 dopiero był o 18:17 na Dworcu w stronę Pętli.
Poc.18 wyruszył z Dworca o 18:20 na Wojtulę.
O 18:23 przyjechał poc.401 i udał się na Pętle.
Nie widziałem poc.415, więc chyba zaś zabalował.
Sądząc po tym opisie i tym co widziałem, to pewnie poc. 2608 (#536) wjechał w poc. 275 (#670+669). Zderzenie było pewnie niewielkie i wagony nie zostały zbytnio uszkodzone, bo ten skład ściągał później tą solówkę i nie miały one większych uszkodzeń (choć nie przyjrzałem im się dokładnie).hanys76 pisze:Podobno póznym popołudniem na trojkącie w Sosnowcu ,doszło do najechania tramwaju linii 26 na wóz linii 27. Jak stwierdził motorniczy ,powodem była awaria hamulców. Z tego powodu linia 27, zawitała dziś do Mysłowic. Zapewne coś więcej na ten temat , będzie wiedział DW.
Skąd wiesz o kolizji?
(Pisaliśmy wiadomości równocześnie, więc wcześniej tego nie zauważyłem.)
Musieli pomylić sobie zajezdni, bo żeby 27 zawitał do Zawodzia, to musiałoby być wstrzymanie ruchu na ul. Sienkiewicza oraz na ul. Piłsudskiego lub w Milowicach.hanys76 pisze:Na portalu informacyjnym MM Silesia napisano że:
W nocy około godz. 4:00 skradziono 300m przewodów sygnalizacyjnych na trasie tramwaju nr 27.
Tramwaj nr 27 kursuje na trasie Zawodzie - Kazimierz. Do tej pory ruch odbywa się z lekkimi opóźnieniami, w związku z postojami na planowanych mijankach.
Chyba zajezdnia miało byc a nie Zawodzie, ci dziennikarze.
Z informacji wynika, że 27 jeździł na zwykłej trasie, tylko na mijankach trzeba było być bardziej uważnym.
Dokonano jeszcze paru podmian:
2607 - #527 -> #509
2608 - #513 -> #527 (chyba, że #513 był na poc. 2609 a nie na 2608, bo nie byłem tego pewien)
Wieczorem i nocą:
poc. 1115 - 747
poc. 4110 - żelazko 777
poc. 612 - 370
poc. 1111 - 591
poc. 611 - 329
O godz. 1:00 z Katowic w stronę Chorzowa koło Stadionu Śląskiego przejechała robocza 13N (61R).
Dopisane o 1:55
Wagon 591 zdefektował drugą noc z rzędu. Pojechał teraz ciemny w środku do Katowic, nie świeciło nic. Ale jechał samodzielnie. Wagon powinien skręcić na pętlę zachodnią i wrócić po postoju do Chebzia, ale pojechał prosto do Katowic do zajezdni. W tej chwili nie ma obsady na poc. 1111, ale pociąg ten w sumie obecnie ma stać. Wyjazd na kurs do Chebzia dopiero za pół godziny (o 2:29), więc do tego czasu się coś z pewnością podstawi.
poc. 1115 - 747
poc. 4110 - żelazko 777
poc. 612 - 370
poc. 1111 - 591
poc. 611 - 329
O godz. 1:00 z Katowic w stronę Chorzowa koło Stadionu Śląskiego przejechała robocza 13N (61R).
Dopisane o 1:55
Wagon 591 zdefektował drugą noc z rzędu. Pojechał teraz ciemny w środku do Katowic, nie świeciło nic. Ale jechał samodzielnie. Wagon powinien skręcić na pętlę zachodnią i wrócić po postoju do Chebzia, ale pojechał prosto do Katowic do zajezdni. W tej chwili nie ma obsady na poc. 1111, ale pociąg ten w sumie obecnie ma stać. Wyjazd na kurs do Chebzia dopiero za pół godziny (o 2:29), więc do tego czasu się coś z pewnością podstawi.
We wczorajszym najechaniu w Dańdówce mogły uczestniczyć skład #670+669 i wagon #536 lub skład #440+446 i #625. Wszystkich nie zaobserwowałem dzisiaj na trasie, a wagon #625 najprawdop. też został wczoraj zmieniono.
Na 26 wieczorne obsady najprawdop. wyglądały następująco (wraz z wagonami, które były na tych poc. wcześniej):
2607 - #527 -> #509
2608 - #536 -> #527
2609 - #625 -> #513
Na to, że #513 pojawił się na poc. 2609 pasowałyby nawet po czasie wykonanych kursów.
Na 26 wieczorne obsady najprawdop. wyglądały następująco (wraz z wagonami, które były na tych poc. wcześniej):
2607 - #527 -> #509
2608 - #536 -> #527
2609 - #625 -> #513
Na to, że #513 pojawił się na poc. 2609 pasowałyby nawet po czasie wykonanych kursów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości