Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.Slim pisze:W SIWZ odnośnie remontu od CWK do pętli piszą że 15 zostanie skrócona do przystanku Środula Osiedle i obsługiwana wagonami Pt.DW pisze: Natomiast jak będzie remont 15-stki to dwukierunkowce za bardzo nie miałyby gdzie tam jeździć. Na trasie Sosnowiec - Szopienice pojedzie pewnie autobus. Chyba, że Helmuty zamiast zawracać w Centrum będą jechać na Sobieskiego
Bieżąca eksploatacja i stan wagonów
Remont zacznie się jak tylko warunki pogodowe na to pozwolą ( po podpisaniu umowy z wykonawcą zadania ). Jako pierwsza część wykonany zostanie remont CWK, następnie realizowane będzie zadanie przebudowy od petli Zagórze do Środula osiedle i tu będzie wykorzystywany tabor typu Pt. Wagony Pt będą również wykorzystywane na linii 26 podczas mającego się odbyć remontu wiaduktu w ciągu ul. Orląt Lwowskich w Sosnowcu.Slim pisze:Ja bym wnioskował że remont prawdopodobnie zacznie się od pętliDW pisze:Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
*(Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 ...)
-Skrzyżowanie na Dańdówce - Termin: 14.12.2012. Wszystko spóźnione.
Chyba, że są inne cenniejsze informacje co do remontów?
Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
*(Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 ...)
-Skrzyżowanie na Dańdówce - Termin: 14.12.2012. Wszystko spóźnione.
Chyba, że są inne cenniejsze informacje co do remontów?
Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
Pozdrawiam R1 :santa:
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
No zastanów się, coś będą musieli z nim zrobić, jak nie w całości, to po części, a pewnie zarządza tym MUZiM, a jeszcze trzeba dobudować drugi tor, mostu nie poszerzysz więc będzie w jezdni.R_G pisze:Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
Dlaczego nie ma o czym marzyć. Rejon ślimaka będzie w pierszej kolejności modernizowany.R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
Pozdrawiam
Wiecie, czasami ręce i nie tylko opadają. Projekt techniczy zawiera przebudowę linii 15 w całości na dwu torową. Do przebudowy idzie wiadukt jak również wszystkie mosty na trasie.R_G pisze:Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
Terin realizacji zadania został przesunięty na ten rok ( prawdopodobnie marzec ). Przesunięcie jest spowodowane zapewnieniem odpowiedniej ilości taboru dwukierunkowego celem zachowania maksymalnie długiego odcinka kursowania linii 26.R_G pisze:Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 .
Termin był podany odnośnie wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowania Dańdówka Trójkąt która to została wykonana.R_G pisze:-Skrzyżowanie na Dańdówce - Termin: 14.12.2012. Wszystko spóźnione..
To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
W czasie testów wagony E1 również dobrze się spisywały. . Jak weszły do eksploatacji liniowej, to zaczęły seryjnie wypadać z szyn.rifi pisze:Z wtorku na środę Pt8 był na zajezdni w Będzinie. I odziwo lepiej sobie Pt8 radzi na trasie 26 niż E1.
Domyślam się, że chodzi o Nocną podróż bez spalin. W innym dziale jest stosowna informacja.R_G pisze:01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
Uwaga, odpowiedź Sorry, miałem na myśli wydłużenie '15' poprzez budowę tunelu i reszty aż do Gwiezdnej. Przepraszam, źle się wyraziłem.Iwo pisze:Wiecie, czasami ręce i nie tylko opadają. Projekt techniczy zawiera przebudowę linii 15 w całości na dwu torową. Do przebudowy idzie wiadukt jak również wszystkie mosty na trasie.Slim pisze:No faktycznie odległa przecież umowa już podpisana, czekają tylko na pogodę.Damian_1974 pisze:Dlaczego nie ma o czym marzyć. Rejon ślimaka będzie w pierszej kolejności modernizowany.R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
(Iwo, mnie tam nic nie opada )
Uwierz, że to zrobiłem. Jednakże posądziłem rifi-ego, że nie zna różnicy między mostem, a wiaduktem (czym równocześnie zwracam honor :eye: ). Nie ukrywam, że też chwilę szukałem wiaduktu na tej linii zanim napisałem, a okazało się, że chodzi o tę popierdułkę. Po przemyśleniu także zadałem pytanie, ale nikt nie umiał odpowiedzieć, że chodzi o wiadukt nad linią DB Schenker Rail Polska.Damian_1974 pisze:No zastanów się,
R_G pisze: Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 .
Ok, dobrze wiedzieć. Bazuję na dokumentach udostępnianych na stronie TŚ S.A. (zapisując ciekawe informacje dotyczące inwestycji w Sosnowcu) Dzięki za info.Iwo pisze: Terin realizacji zadania został przesunięty na ten rok ( prawdopodobnie marzec ). Przesunięcie jest spowodowane zapewnieniem odpowiedniej ilości taboru dwukierunkowego celem zachowania maksymalnie długiego odcinka kursowania linii 26.
Moje pieśni są cudowne wręcz, ale to nie o tym tutaj będziemy gadać. Nie będę też się czymś sarkastycznym odwdzięczać Jeśli idzie o "CWK" wyjaśniłem w wyżej wymienionym wpisie Jeszcze raz, sorki za złe wyrażenie.Iwo pisze:To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.
Dokładnie! Poniosło mnie :DD:Boguś pisze: Domyślam się, że chodzi o Nocną podróż bez spalin. W innym dziale jest stosowna informacja.
Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?
Pozdrawiam R1 :santa:
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Umowa podpisana 25go. Odnośnie linii 26 żadne decyzje odnośnie kursowania tej linii podczas remontu nie zapadły.R_G pisze:Moje pieśni są cudowne wręcz, ale to nie o tym tutaj będziemy gadać. Nie będę też się czymś sarkastycznym odwdzięczać Jeśli idzie o "CWK" wyjaśniłem w wyżej wymienionym wpisie Jeszcze raz, sorki za złe wyrażenie.Iwo pisze:]To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.
Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nic nie stacjonuje, mogło się tylko tak zdarzyć, iż wagon został na noc po szkoleniu. Terminu rozpoczęcia remontu jeszcze nie ma.Damian_1947 pisze:W R1 Będzin, (ponoć) stacjonuje już jakiś helmut. Iwo, znasz jakieś szczegóły, czy to już wagony schodzą na obsługę 26 podczas remontu, czy może jakiś szkoleniowy?
//Pisze się "zdarzyć". Proszę poprawić swoją pisownię na forum. (Peter)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, 10:53 przez Iwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
#905 jest odstawiony od kwietnia i jeszcze długo postoi ma poważnie wypaloną instalacje elektryczną. Na pewno nie będzie naprawiany w R-2.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 22:40 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Jeżeli byłby takowy remont, to z jaką częstotliwością?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
???DWD pisze:Helmuta przymierzają pewnie do kursowania przy okazji remontu przy Hucie Pokój, który ma sie rozpocząć niedługo po zakończeniu prac na Chebziu. Także jak przystosują warunki to pewnie bedzie śmigał w relacji Chorzów Ratusz - Nowy Bytom. Natomiast "druga" 9 Sikorski-Chebzie.
O jakim Ty remoncie koło Huty Pokój mówisz? Zaciekawiło mnie to. Nic o takim mi nie wiadomo.
Jedyne co, to może modernizacja torowiska na Niedurnego w Nowym Bytomiu, ale nic jeszcze TŚ o tym odcinku nie wspominały.
Wczoraj jechałem dziewiątką na mijankę do Świętochłowic. Na Niedźwiedzincu szykują się do likwidacji wiaduktu nad nieczynną od dawna linią kolejową z Kochłowic do Chebzia. Powstanie więc kolejne kilkanaście metrów nowego toru . Tego typu miejsce jest też na Chropaczowie na ulicy Łagiewnickiej (przy osiedlu Sportowa/Wiehaczka). Tam też jest zasypany wiadukt nad dawną linią GKW.
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da
http://www.gloszabrza24.pl/zagrozenia/1 ... ny-tramwaj Zapewne to o te zdarzenie chodzi.polaraxa pisze:Tak. Podobno wytargał drzewo z korzeniami uszkodził słup. Ma potargane wózki uszkodzone przeguby i któryś człon,niestety szczegółów nie znam.
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości