Zmiany rozkładów od 1 marca 2009.
Zmiany rozkładów od 1 marca 2009.
0: Kursuje w dni robocze szkolne co 15-30 minut. Dni wolne co 30 minut.
16: Na trasę wraca jeden Karlik.
21: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
22: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
24: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
26: Dni robocze co 10 minut. Soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
27: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
28: Dni robocze: 7:00 - 8:40, 13:00 - 16:50 - co 10 minut. Pozostałe godziny odjazdów co 20 minut. W dni wolne kurs tylko o godzinie 3:50 do Gołonoga.
31: Dni robocze: co 15-30 minut. Dni wolne co 30 minut.
32: Zlikwidowano.
Odjazdy linii 27 z Kazimierza Górniczego w godzinach: 0:10 - 4:50, 17:20 - 19:10, 21.37 i 23:07 wykonywane do Będzin Osiedle Zamkowe Pętla.
Odjazdy linii 28 z Gołonoga w godzinach: 4:18, 5:20, 6:20, 7:20, 8:20, 13:20, 14:20, 15:20, 16:20, 16:50, 17:20, 18:23, 18:53 wykonywane do Będzin Osiedle Zamkowe Pętla.
Zajefantastycznie! Nic mi teraz nie pasuje w stosunku do odjazdów mojego autobusu...
16: Na trasę wraca jeden Karlik.
21: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
22: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
24: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
26: Dni robocze co 10 minut. Soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
27: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
28: Dni robocze: 7:00 - 8:40, 13:00 - 16:50 - co 10 minut. Pozostałe godziny odjazdów co 20 minut. W dni wolne kurs tylko o godzinie 3:50 do Gołonoga.
31: Dni robocze: co 15-30 minut. Dni wolne co 30 minut.
32: Zlikwidowano.
Odjazdy linii 27 z Kazimierza Górniczego w godzinach: 0:10 - 4:50, 17:20 - 19:10, 21.37 i 23:07 wykonywane do Będzin Osiedle Zamkowe Pętla.
Odjazdy linii 28 z Gołonoga w godzinach: 4:18, 5:20, 6:20, 7:20, 8:20, 13:20, 14:20, 15:20, 16:20, 16:50, 17:20, 18:23, 18:53 wykonywane do Będzin Osiedle Zamkowe Pętla.
Zajefantastycznie! Nic mi teraz nie pasuje w stosunku do odjazdów mojego autobusu...
Ostatnio zmieniony 21 lut 2009, 12:04 przez Kuba, łącznie zmieniany 2 razy.
Na osiedlu zamkowym mają zamiar zbudować jakąś pętlę?!?Kuba pisze:Będzin Osiedle Zamkowe Pętla.
Bo w innym wypadku nie zrozumiem nazywania zajezdni pętlą...
Co do godzin odjazdów to na pierwszy rzut oka 21 jest mniej, więcej przesunięty o 10 min., a 24 o 6 min. i przez to rano będę musiał albo lecieć na zapchany 27 albo na 24, który będę miał 15 min. wcześniej (bo następnym dojeżdżałbym równo z dzwonkiem na lekcje...)
Rozkłady na dni wolne są chyba jeszcze głupsze niż te na dni robocze. W soboty na targ w Będzinie nie będzie można już dojechać liniami 27 i 28, więc pozostaną tylko 21, 22 i 24, do których teraz już na pewno nie będzie można wejść.
A rozkłady niedzielne nie będą już miały nic wspólnego z tramwajowymi przy takiej częstotliwości kursowania...
Po tych zmianach linia 26 będzie, jeśli się nie mylę, najczęściej kursującą linią w GOPie, bo "aż" co 10 min. Ciekawe, kiedy i na niej zmniejszą takt do 20 min...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem 22 o 7.50 z Będzina, którym równo z dzwonkiem dojeżdżałem do szkoły. Teraz będę spóźniony 10 minut na większość lekcji pierwszych...DW pisze:i przez to rano będę musiał albo lecieć na zapchany 27 albo na 24, który będę miał 15 min. wcześniej (bo następnym dojeżdżałbym równo z dzwonkiem na lekcje...)
Nonsens, ciekawe czy tablice będą wymieniać, '15' dalej zjeżdżając jedzie do Zajezdni, '26' tylko do "nowej" pętli przy Zamkowym ...KZK GOP pisze:Będzin Osiedle Zamkowe Pętla.
Wybrałbym drugą opcjęDW pisze:Co do godzin odjazdów to na pierwszy rzut oka 21 jest mniej, więcej przesunięty o 10 min., a 24 o 7min. i przez to rano będę musiał albo lecieć na zapchany 27 albo na 24, który będę miał 15 min. wcześniej (bo następnym dojeżdżałbym równo z dzwonkiem na lekcje...)
Oczywiście wszytko to :
"- w celu dostosowania oferty przewozowej do występujących potoków pasażerskich "
Nie wiem po co 22 w hucie co 20 minut. Tu się wycina a gdzie indziej dodaje, nie ma to sensu
Poszukałem "dobrych stron" i znalazłem rozkład linii '27' z Kazimierza są lepiej ułożone rozkłady w godzinach newralgicznych, a tymi na pewno są godziny 23-4.
Do tej pory tramwaj jechał o 23, 24 i dopiero 3, teraz doszedł kurs o 23:37 pozostał ten po północy, doszedł o 1:32 został ten o 3 i doszedł o 4 niestety nie jest ona skorygowana z nocnymi '26'.
Pozdrawiam R1 :santa:
Re: Zmiany rozkładów od 1 marca 2009.
Karlik wchodzi na poc. 163 i zastępuje skład. Mam nadzieję, że skład ten wskakuje na poc. 165, na którym obecnie jest solówka. Może zniknie też solówka na poc. 118...Kuba pisze:16: Na trasę wraca jeden Karlik
A w dni wolne będą dwa karliki - na poc. 162 i poc. 163
Z tymi 26 rzeczywiście jest coś nie tak w tych rozkładach. Coś im "Aleja Mireckiego" i "Dęblińska" zamieszały. Ponadto wszystkie wyjazdy (zarówno do Mysłowic, jak i Milowic) są w kierunku Milowic.
Co do liczby uruchamianych poc. to w większości sprawdziły się moje przypuszczenia, który wypisałem w temacie "Koniec tramwajów w Będzinie?"
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/view ... 2&start=60
Zaskoczyła mnie tylko linia 26 (chociaż 21 w sumie też), no i 28, ale tam nie było wiadomo jak będą rzeczywiście kursować.
Liczba poc. na poszczególnych liniach najprawdop. będzie się przedstawiać następująco (robocze(/soboty)/niedziele i święta):
21 - 8 poc. / 5 poc.
22 - 6 poc. / 4 poc.
24 - 6 poc. / 4 poc. (rano 2 co godzinę)
26 - 11 poc. / 6 poc. / 4 poc.
27 - 6 poc. / 4 poc.
28 - 5* poc. / 1 poc. (1 kurs rano)
15 (najprawdop. bez zmian) - 2 poc. / 1 poc.
Pogrubiłem zmiany w liczbie uruchamianych poc.
Co do linii 28 to w dni robocze cały czas kursują 3 poc. (nie zjeżdżają pomiędzy szczytami do zajezdni), 1 poc. kursuje w szycie na trasie Będzin zajezdnia - Dąbrowa Górn. Gołonóg, a jeszcze jeden wyjeżdża po południu i kursuje po Dąbrowie. Ponadto wydłużył się czas kursowania linii o ponad 1,5 godz. (wcześniej ostatni poc. odjeżdżał z Gołonoga o 17:21, teraz 18:53).
W dni wolne, poza jednym porannym kursem, linia nie kursuje
Co do liczby uruchamianych poc. to w większości sprawdziły się moje przypuszczenia, który wypisałem w temacie "Koniec tramwajów w Będzinie?"
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/view ... 2&start=60
Zaskoczyła mnie tylko linia 26 (chociaż 21 w sumie też), no i 28, ale tam nie było wiadomo jak będą rzeczywiście kursować.
Liczba poc. na poszczególnych liniach najprawdop. będzie się przedstawiać następująco (robocze(/soboty)/niedziele i święta):
21 - 8 poc. / 5 poc.
22 - 6 poc. / 4 poc.
24 - 6 poc. / 4 poc. (rano 2 co godzinę)
26 - 11 poc. / 6 poc. / 4 poc.
27 - 6 poc. / 4 poc.
28 - 5* poc. / 1 poc. (1 kurs rano)
15 (najprawdop. bez zmian) - 2 poc. / 1 poc.
Pogrubiłem zmiany w liczbie uruchamianych poc.
Co do linii 28 to w dni robocze cały czas kursują 3 poc. (nie zjeżdżają pomiędzy szczytami do zajezdni), 1 poc. kursuje w szycie na trasie Będzin zajezdnia - Dąbrowa Górn. Gołonóg, a jeszcze jeden wyjeżdża po południu i kursuje po Dąbrowie. Ponadto wydłużył się czas kursowania linii o ponad 1,5 godz. (wcześniej ostatni poc. odjeżdżał z Gołonoga o 17:21, teraz 18:53).
W dni wolne, poza jednym porannym kursem, linia nie kursuje
A wiec na podstawie informacji DW wynika, że zajezdnia Bedzin będzie obsługiwać 2 pociągi mniej. 4 schodzą z 22 i jeden z 27, a dochodzą po jednym na 21, 26 i 28.
Mam pytanie dotyczące pętli Będzińskiej. Czy na łuku od strony Będzina zmieści się skład podczas postoju? Mam wątpliwości, bo w końcu chyba po to był wybudowany tor za pętlą, aby właśnie tam odbywał się postój...
Mam pytanie dotyczące pętli Będzińskiej. Czy na łuku od strony Będzina zmieści się skład podczas postoju? Mam wątpliwości, bo w końcu chyba po to był wybudowany tor za pętlą, aby właśnie tam odbywał się postój...
Wydaję mi się, że tak, chociaż wtedy pierwszy wagon stałby pewnie na chodniku, który przechodzi przez tory.ff pisze:Mam pytanie dotyczące pętli Będzińskiej. Czy na łuku od strony Będzina zmieści się skład podczas postoju? Mam wątpliwości, bo w końcu chyba po to był wybudowany tor za pętlą, aby właśnie tam odbywał się postój...
Tylko nie rozumiem co to ma wspólnego z postojem tam tramwajów. 27 będzie odbywał postój tam gdzie zwykle stoją tramwaje, gdy jest jakieś wstrzymanie ruchu, czyli pod wiaduktem nad drogą S86 i nie będą blokowały żadnych innych poc.
Jeszcze zmiany będą na 19-tce.Kuba pisze:0: Kursuje w dni robocze szkolne co 15-30 minut. Dni wolne co 30 minut.
16: Na trasę wraca jeden Karlik.
21: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
22: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
24: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
26: Dni robocze co 10 minut. Soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
27: Dni robocze i soboty co 20 minut. Niedziele i święta co 30 minut.
28: Dni robocze: 7:00 - 8:40, 13:00 - 16:50 - co 10 minut. Pozostałe godziny odjazdów co 20 minut. W dni wolne kurs tylko o godzinie 3:50 do Gołonoga.
31: Dni robocze: co 15-30 minut. Dni wolne co 30 minut.
32: Zlikwidowano.
Ponadto z tego co widzę, kosztem Będzina, wzrośnie ilość tramwajów w Katowicach i Bytomiu. Żelazka będą już sobie śmigać cały tydzień na 31, a w Katowicach będzie też 0-ka. Czyli wróci coś w stylu 23, tyle, że o wiele lepsze były by 23 a nie to 0.
Mam tylko nadzieję, że kosztem 0 i 31, na liniach 11 i 19 nie będzie jakichś cięć w składach.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jest wzmianka, że będzie na 19 zostanie dokonana korekta taboru. Także na pewno pojawią się jakieś nowe kursy solówkowe na 19. Mam nadzieję, że nie jakieś całodziennie. Jedyne co bym zaakceptował to np. wcześniejsze podmiany składów, np. od godziny 19/20 i byłoby to przejście z kończącej kursowanie linii 31. Dziś podmiany są dopiero od 21:47, a z racji niepowiązania tych służb z innym pociągiem (a właściwie to są powiązanie z poprzednią służbą na składzie) jeżdzą i tak te składy z 19-tki.luki pisze:Mam tylko nadzieję, że kosztem 0 i 31, na liniach 11 i 19 nie będzie jakichś cięć w składach.
Jeśli będzie w tych dodatkowych kursach taka sama frekwencja jak w tych nockach co są dzisiaj to taka zmiana jest kolejnym przykładem idiotycznego wyrzucania pieniędzy i pogrążania komunikacji.R_G pisze:Poszukałem "dobrych stron" i znalazłem rozkład linii '27' z Kazimierza są lepiej ułożone rozkłady w godzinach newralgicznych, a tymi na pewno są godziny 23-4.
Do tej pory tramwaj jechał o 23, 24 i dopiero 3, teraz doszedł kurs o 23:37 pozostał ten po północy, doszedł o 1:32 został ten o 3 i doszedł o 4 niestety nie jest ona skorygowana z nocnymi '26'.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
A ja się obawiam, że przybędzie w dzień kilka solówek na 19, bo skoro takie linie jak 0 i 31 będą kursować w dni robocze również to byłoby to wzmocnienie. Jednak z uwagi na to, co dzieje się w ostatnich czasach coś trudno mi uwierzyć aby np. trasa z Stroszka do centrum Bytomia zyskała na tych zmianach.ff pisze:Jest wzmianka, że będzie na 19 zostanie dokonana korekta taboru. Także na pewno pojawią się jakieś nowe kursy solówkowe na 19. Mam nadzieję, że nie jakieś całodziennie. Jedyne co bym zaakceptował to np. wcześniejsze podmiany składów, np. od godziny 19/20 i byłoby to przejście z kończącej kursowanie linii 31. Dziś podmiany są dopiero od 21:47, a z racji niepowiązania tych służb z innym pociągiem (a właściwie to są powiązanie z poprzednią służbą na składzie) jeżdzą i tak te składy z 19-tki.luki pisze:Mam tylko nadzieję, że kosztem 0 i 31, na liniach 11 i 19 nie będzie jakichś cięć w składach.
Re: Zmiany rozkładów od 1 marca 2009.
Czyli z tego pociągu znika skład żelazek. :o:ff pisze:Karlik wchodzi na poc. 163 i zastępuje skład.Kuba pisze:16: Na trasę wraca jeden Karlik
Znając KZK, wydaje mi się, że jednak będą.luki pisze:Mam tylko nadzieję, że kosztem 0 i 31, na liniach 11 i 19 nie będzie jakichś cięć w składach.
Na stronie TŚ pojawiły się nowe rozkłady z numerami poc. i obsadami.
Na 16 będą teraz 4 składy i 1 citadis.
na 19 9 składów i 3 solówki (na poc. 1904, 1908 i 1912).
W zamian za to kursować będzie linia 31 (3 solówki) oraz 0 (3 solówki). Rano na '0' poc. kursują w odwrotnej kolejności [03, 02, 01], po południu już normalnie.
Natomiast na obu liniach trzecie poc. (03 i 313) około południa mają przerwę w zajezdni.
Co do Będzina to liczba uruchamianych poc. i obsady takie jak było już wiadomo (składy na 27, z wieczornymi podmianami na solówki na 4 z 6 poc.; na pozostałych liniach solówki).
Na moje szczęście (i innych sosnowiczan raczej też ) poc. linii 21 dłuższą przerwę mają w Milowicach (25 min.), więc łatwiej będzie je zaobserwować. Natomiast 26 będzie teraz miało 15 min. przerwy w Mysłowicach (wcześniej 5), a 22 będzie miało przy Hucie Katowice 31 minut przerwy...
Na 16 będą teraz 4 składy i 1 citadis.
na 19 9 składów i 3 solówki (na poc. 1904, 1908 i 1912).
W zamian za to kursować będzie linia 31 (3 solówki) oraz 0 (3 solówki). Rano na '0' poc. kursują w odwrotnej kolejności [03, 02, 01], po południu już normalnie.
Natomiast na obu liniach trzecie poc. (03 i 313) około południa mają przerwę w zajezdni.
Co do Będzina to liczba uruchamianych poc. i obsady takie jak było już wiadomo (składy na 27, z wieczornymi podmianami na solówki na 4 z 6 poc.; na pozostałych liniach solówki).
Na moje szczęście (i innych sosnowiczan raczej też ) poc. linii 21 dłuższą przerwę mają w Milowicach (25 min.), więc łatwiej będzie je zaobserwować. Natomiast 26 będzie teraz miało 15 min. przerwy w Mysłowicach (wcześniej 5), a 22 będzie miało przy Hucie Katowice 31 minut przerwy...
Zmieni się też trochę rozplanowanie kursów wieczorem (związane z tym, aby nadal kursowały całodzienne solówki), a podmian będzie więcej i wcześniej. Praktycznie już od 19:00.DW pisze:na 19 9 składów i 3 solówki (na poc. 1904, 1908 i 1912).
Teraz kursowanie najwcześniej zakończy poc. 197 (dotychczas był to 198). Poc. 198 nie będzie miał przerwy na Stroszku by wskoczyć we wcześniejszy plan. Tak samo będzie z poc. 194 (wskoczy na dzisiejszy 193/1923) i 1912 (na 1911). Za pozostałe pociągi, które obecnie do wieczora kursowały na składzie, zostaną na jedno kółko wysłane teoretycznie solówki - 1915 (za poc. 195), 1919 (za poc. 199) i 1921 (za poc. 191). Ten ostatni akurat bez zmian.
Zatem wieczorem będziemy mieli na 19 kolejność 191, 194, 1915, 198, 1919, 1912, 1921.
Od kilku dni zostają rozwieszane nowe rozkłady, przy będzińskiej zajezdni tak jak można było zobaczyć kilka dni temu na stronie KZK przystanek został nazwany "Os.Zamkowe Pętla". Nowe rozkłady są koloru zielonego (czyżby miały uspokajać ...) warto dodać że są drukowane w starej stylizacji.
Poranne kurs linii 28 (również ten jedyny w sb, nd i św.) wykonuje pociąg 2207 jadący do Gołonogu i z powrotem do zajezdni.
Od dziś będzie również bardzo rzadka sytuacja że zostaną wypisane wszystkie obsady linii 27 a ma to związek z poc. 277 (solówa) który wyjeżdża przed 4 a zjeżdża przed 6. Jest to jedyny kurs i jest oznakowany jako 277.
Poranne kurs linii 28 (również ten jedyny w sb, nd i św.) wykonuje pociąg 2207 jadący do Gołonogu i z powrotem do zajezdni.
Od dziś będzie również bardzo rzadka sytuacja że zostaną wypisane wszystkie obsady linii 27 a ma to związek z poc. 277 (solówa) który wyjeżdża przed 4 a zjeżdża przed 6. Jest to jedyny kurs i jest oznakowany jako 277.
Pozdrawiam R1 :santa:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości