Stan wagonów 102Na
Jaki tabor jest przewidziany na poc. 02 na linii zero, która mam nadzieje startuje w najbliższą sobotę? Czy problem został zauważony i wprowadzono skład czy linia dowożąca na świąteczne zakupy do SCC będzie obsługiwana solówką? A jeśli to co podejrzewam (czyli solo), to czy to będzie 338? Pojawienie się tego wagonu w ostatnią niedzielę września było zaplanowane czy zupełnie przypadkowe?
Ps. A może 205 dostał warunkowe dopuszczenie na miesiąc? :santa:
Ps. A może 205 dostał warunkowe dopuszczenie na miesiąc? :santa:
To jest dobre pytanie - czy w TŚ pamiętają, że mają jeździć albo czy w KZK się nie przypomni, że trzeba to zlikwidowaćff pisze:Jaki tabor jest przewidziany na poc. 02 na linii zero, która mam nadzieje startuje w najbliższą sobotę?
Nie liczyłbym na skład w żadnym przypadku.Czy problem został zauważony i wprowadzono skład czy linia dowożąca na świąteczne zakupy do SCC będzie obsługiwana solówką?
Byłoby to raczej wskazane, żeby tam 338 jeździł, ale zobaczymy.A jeśli to co podejrzewam (czyli solo), to czy to będzie 338?
Przypadkowe. Czy zupełnie to nie wiem, ale na pewno nie planowanePojawienie się tego wagonu w ostatnią niedzielę września było zaplanowane czy zupełnie przypadkowe?
Kanciok może pojechaćPs. A może 205 dostał warunkowe dopuszczenie na miesiąc? :santa:
Ja widziałem na rozkładzie Katowice Dworzec PKP w stronę Placu Wolności dla linii 11 coś dziwnego. W godzinach rannych i popołudniowych jakieś kursy oznaczone jako "kursuje w okresie maj-wrzesień oraz w grudniu" są dwie minuty przed czasem "całorocznych" kursów. Będę jutro rano to sfocę, to obadacie - bo co to jest, to ja bladego pojęcia nie mam
To są podmiany solówka -> skład. Składy przyjeżdżają z zajezdni, solówki dwie minuty później z Chebzia i się zamieniają miejscami - składy do Chebzia, solówki do zajezdni.Penny pisze:Ja widziałem na rozkładzie Katowice Dworzec PKP w stronę Placu Wolności dla linii 11 coś dziwnego. W godzinach rannych i popołudniowych jakieś kursy oznaczone jako "kursuje w okresie maj-wrzesień oraz w grudniu" są dwie minuty przed czasem "całorocznych" kursów. Będę jutro rano to sfocę, to obadacie - bo co to jest, to ja bladego pojęcia nie mam
http://tram-silesia.pl/rozklady/rozklad ... =10&kier=1
http://tram-silesia.pl/rozklady/rozklad ... =27&kier=2
Tak samo jest to zresztą rozwiązane przy codziennych wieczornych podmianach.
- MarcinLodz
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sty 2009, 16:50
- Lokalizacja: Łódzkie
Pozwolę sobie zacytować tekst z forum WPK:
I jeszcze ten:N pisze:W zajezdni Bogucice - stoją zachowane na zabytki 169 i 205
Tatra T1 pisze:Jeśli dobrze pójdzie to jeszcze w tym roku rozpocznie się ich remont kapitalny dotyczący przywrócenia oryginalnego wyglądu (wagony #150 i #169). Dział Techniczny ZUR wykonał już kosztorys. Na jeden wagon przypada kwota ok 300 000 zł.
Trzeba będzie odtworzyć jedną połówkę pierwszych drzwi w tych wagonach, ale super. :spoko:
Może zobaczymy jeszcze skład #150+169 lub #169+150.
Jak spojrzeć na listę składów 102N/102Na to już te wagony jeździły razem, bo spisano skład #169+150 na linii 7 w sierpniu 1992r.
Może zobaczymy jeszcze skład #150+169 lub #169+150.
Jak spojrzeć na listę składów 102N/102Na to już te wagony jeździły razem, bo spisano skład #169+150 na linii 7 w sierpniu 1992r.
*SDIP (U.N.O.)
#205 jak wyżej napisano przeznaczono na zabytek, jednak póki co też z nim nie będzie nic robione (tylko #169).MarcinLodz pisze:Czyli jak dokładnie przedstawia się eksploatacja ostatnich dwóch stodwójek?
Natomiast druga ostatnia 102-jka, #165 czyli pożegnalny partner #205, służy teraz jako piaskarka #138R
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.Penny pisze:My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
Stoją na Zawodziu.105N-#338 pisze:A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.Penny pisze:My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
W jakim są aktualnie stanie? Kiedy zaczną coś przy nich sznupać? Już mi za nimi tęskno, w częstochowie nie udało się techniczną przejechać, bo ją oszpecali..Boguś pisze:Stoją na Zawodziu.105N-#338 pisze:A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.Penny pisze:My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
#205 ostatnio widziałem w walentynki, był kompletny i miał przerysowany bok. #169 nie wiem, ale na ostatnich zdjęciach był pozbawiony pantografu i pomazany graffiti.105N-#338 pisze:W jakim są aktualnie stanie?Boguś pisze:Stoją na Zawodziu.105N-#338 pisze:A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.Penny pisze:My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
Zależy od możliwości finansowych TŚ. Planowo w tym roku wyremontowany miał być Kanciok #8Kiedy zaczną coś przy nich sznupać? Już mi za nimi tęskno, w częstochowie nie udało się techniczną przejechać, bo ją oszpecali..
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 22:41 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
205 ma być historycznym?Boguś pisze:#205 ostatnio widziałem w walentynki, był kompletny i miał przerysowany bok.
Me ostatnie nim kursy na lini 0 nie wskazywało na jakiś specjalny dramat.
Jeśli nie mieliby kasy na remont, mogliby tylko go odświeżyć, zarejestrować i puścić na 0?
A ten ma być historykiem?Boguś pisze:#169 nie wiem, ale na ostatnich zdjęciach był pozbawiony pantografu i pomazany graffiti.
Mam nadzieje że nie ułatwią sobie życia, kasując je po prostu :/
Oba wagony mają zostać. #169 ma być przywrócony do stanu oryginalnego.105N-#338 pisze:205 ma być historycznym?Boguś pisze:#205 ostatnio widziałem w walentynki, był kompletny i miał przerysowany bok.
Me ostatnie nim kursy na lini 0 nie wskazywało na jakiś specjalny dramat.
Jeśli nie mieliby kasy na remont, mogliby tylko go odświeżyć, zarejestrować i puścić na 0?
A ten ma być historykiem?Boguś pisze:#169 nie wiem, ale na ostatnich zdjęciach był pozbawiony pantografu i pomazany graffiti.
Przecież ma bok przeorany, jak zostało napisane wcześniej.105N-#338 pisze:Jeśli nie mieliby kasy na remont, mogliby tylko go odświeżyć, zarejestrować i puścić na 0?
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ci co najbardziej płaczą umówili się kiedyś na zajezdni i pomogli w pracach przy wagonach.Mam nadzieje że nie ułatwią sobie życia, kasując je po prostu :/
Co do stanu tych wagonów, przecież na wpk w artykule lukiego nt. taboru tramwajowego jest najbardziej aktualne (moje ) zdjęcie:
http://www.wpk.katowice.pl/photo/ts/ts-169_7.jpg
http://www.wpk.katowice.pl/photo/ts/ts-205_6.jpg
Czy to prawda, że od dnia 1.04.2009 wagony 169 i 205 zostają na stałe przekazane do ZUR.?
Przeniosłem z DPD, ponieważ nie ma to żadnego związku z tamtym działem i wątkiem. ff
Przeniosłem z DPD, ponieważ nie ma to żadnego związku z tamtym działem i wątkiem. ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Patryk105, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Tak, 115R jest od wielu lat przewidziany do odbudowy jako doczepa ND. 20-tka dopiero po zakończeniu eksploatacji może być przewidziana do jakiegoś większego remontu.Marcin pisze:A mam do Ciebie pytanie, prawda to że właśnie ten #115R ma być robiony jako doczepa do #1100 a #20 jako wóz motorowy do #1263 ?.memphis pisze:Oprócz stodwójek na remont czeka przecież choćby N-ka 115R.
Zalezy której. Wagon, który był na zajezdni w Gliwicach, czyli #137R, jest w stanie dobrym, może wozic pasażerów i ma normalne dopuszczenie do ruchu. Wystarczy go podmalować w paru miejscach i wymienić kilka elementów wewnątrz. Cała reszta, czyli #205, #169 i #7 nadają się tylko do RK, a to jest koszt ok. 100 tys. zł. Tylko, że żadnej stodwójki nie będzie, bo program modernizacji, bo wagonik w szopce itp. itd.
KZKGOP 1779
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Z tego zdjęcia wynika że stodwójka #7 znajduje się na terenie zajezdni Będzin w alei kasacyjnej. Pytanie od kiedy się tam znajduje ,bo odkąd pamiętam to stała w Batorym najpierw w hali a potem na placu. Widocznie jest przewidziana do kasacji, tylko po co ją do Będzina wytargali.
Pamiętajmy, że człon A pochodzi z wagonu #118. Czy mimo wszystko w ZUR nie mogliby zamiast katować wagon, który mógłby być atrakcją zabytkową dla turystów ( i nie tylko), wziąć jakieś heble stopiątek, e1, helmuta ?IgorMike pisze:Jak ostatnio patrzyłem na #137R, to zauważyłem, że sekcja B przechyla się nieco w lewo. A jak rozmawiałem z jednym z panów w ZURze o tym, że KMTM debatował nad przywróceniem mu numeru #183 najlepiej przed wrześniem, skomentował to krótkim: "Niech zapomną. On tu jest potrzebny."
Z tego co czytałem to do 2020 (dostawa nowych wagonów) mają być wycofane wszystkie winerki i niemodernizowane stopiątki, więc może coś z nich pójdzie na przetokowy.Lagu pisze:Pamiętajmy, że człon A pochodzi z wagonu #118. Czy mimo wszystko w ZUR nie mogliby zamiast katować wagon, który mógłby być atrakcją zabytkową dla turystów ( i nie tylko), wziąć jakieś heble stopiątek, e1, helmuta ?IgorMike pisze:Jak ostatnio patrzyłem na #137R, to zauważyłem, że sekcja B przechyla się nieco w lewo. A jak rozmawiałem z jednym z panów w ZURze o tym, że KMTM debatował nad przywróceniem mu numeru #183 najlepiej przed wrześniem, skomentował to krótkim: "Niech zapomną. On tu jest potrzebny."
Znaczy się fajnie by było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości